Fail:Grameen bank logo.png

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Grameen_bank_logo.png(356 × 58 piksel, saiz fail: 6 KB, jenis MIME: image/png)

Huraian

Lencana Bank Grameen

Sumber

http://www.grameen-info.org

Tarikh
Pencipta

Bank Grameen Bank Grameen menyampaikan LENCANA telah diubahsuaikan dengan dimensi geometri dalam Gaya Korporat oleh Pereka Grafik A. M. Saadullah, (BA honors dalam Graphic Design NCAA , Universiti Middlesex UK. 1977, yang kemudiannya Poly ) pada tahun 1983/84 di Dhaka.

Kebenaran
(Menggunakan fail ini)

Non-free logo


Alasan kegunaan adil[sunting | sunting sumber]

Rasional media bukan bebas untuk Bank Grameen
Rencana

Bank Grameen

Tujuan kegunaan
  1. Gambar ini adalah gambar resolusi rendah logo organisasi.
  2. Gambar tidak menyekat kemampuan pemegang hak cipta untuk keuntungan dari sumber asalnya, dan tidak akan mencairkan atau pengakuan pentingnya logo berkaitan dengan organisasi.
  3. Gambar ini meningkatkan rencana di mana itu dipaparkan, kerana memberikan perkaitan langsung kepada pembaca lebih cakap daripada keterangan teks saja.
  4. Penggunaan logo organisasi visual mengenalpasti pertubuhan dan produk dalam cara yang hanya prosa tidak boleh, dan memenuhi semua kriteria dalam WP: NFCC.
Dapat diganti?

Tidak dapat diganti; lencana sentiasa dianggap bukan bebas.

Lesen[sunting | sunting sumber]

Copyrighted Ini merupakan sebuah logo yang mempunyai hak milik dan/atau hak cipta. Adalah dipercayai bahawa imej logo berleraian rendah boleh digunakan di Wikipedia untuk menerangkan badan, pasukan atau syarikat berkenaan atas alasan kegunaan wajar tertakluk kepada undang-undang hak cipta Amerika Syarikat.

Penggunaan logo tersebut tidak bermakna organisasi tersebut menyokong Wikipedia atau Yayasan Wikimedia, dan tidak juga bermakna Wikipedia atau Yayasan Wikimedia menyokong organisasi tersebut. Lihat Wikipedia:Logo dan Wikipedia:Hak cipta.

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa09:04, 7 Jun 2011Gambar kenit bagi versi pada 09:04, 7 Jun 2011356 × 58 (6 KB)BukanTeamBiasa (bincang | sumb.){{Information | Description = Lencana Bank Grameen | Source = http://www.grameen-info.org | Date = | Location = | Author = Bank Grameen Bank Grameen menyampaikan LENCANA telah diubahsuaikan dengan dimensi geometri dalam G

Laman berikut menggunakan fail ini: