Little Wonders

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
"Little Wonders"
Digital single
Single oleh Rob Thomas
daripada album Runut bunyi Meet the Robinsons
Dilancarkan padaMarch 13, 2007
GenrePop rock
Panjang3:45
SyarikatWEA International/Atlantic Records
PenulisRob Thomas
PenerbitDanny Elfman
Kronologi single Rob Thomas
""Streetcorner Symphony"
(2006)"
"Little Wonders" ""Her Diamonds"
(2009)"
Alternate cover
Physical single
Physical single
sunting · sunting di Wikidata
Lihat pendokumenan templat ini
Lihat pendokumenan templat ini

"Little Wonders" adalah lagu 2007 oleh Rob Thomas dirakam untuk filem animasi Disney Meet the Robinsons. Ini adalah single kedua dari runut bunyi Meet the Robinsons. Ia berada di dalam runut bunyi filem ini, di akhir filem itu sendiri dan telah dikeluarkan sebagai single.

Setakat ini, telah menduduki kedudukan # 5 pada AC Hot. Debuted di Billboard Hot 100 pada nombor 78 dan kemudian ke nombor 58.

Muzik video[sunting | sunting sumber]

Dua versi yang berbeza dari video ini telah dikeluarkan, yang keduanya mengandungi rujukan adegan dalam Meet the Robinsons. Salah satu ciri-ciri versi Thomas terdapat pelbagai latar belakang, yang sebahagian besar ciri-ciri adegan bersama orang ramai. Ini bermula dengan Rob pada hari hujan di sebuah bandar, menyanyikan lagu di bawah payung (satu rujukan untuk hujan pada pembukaan filem ini). Korus memaparkan pelbagai orang di bandar itu. Ayat berikutnya bermula dengan Rob di atap di bandar (rujukan kepada atap bangunan yang protagonis filem, Lewis, menghabiskan banyak masa dan peristiwa penting ketika filem berlangsung), bermain gitar akustik sambil bernyanyi, dan di korus kedua, kamera menunjukkan pandangan tetingkap pelbagai orang terlibat dalam aktiviti yang berbeza.Di Jambatan menunjukkan Thomas di permainan softball '(rujukan untuk goob, teman sebilik Lewis di pusat asuhan yang penangkap di pasukan besbol dan merupakan liga kecil pemain besbol ).Seorang budak memukul bola home run, yang membawa ke pantai, dan di depan rumah di pesisir pantai, Rob menyanyikan lagu terakhir, sementara orang-orang bermain-main di pantai. Berakhir dengan Thomas berjalan dari pantai ke matahari terbenam.

Versi kedua adalah dasarnya sama, kecuali dengan video dari filem Meet the Robinsons disambung masuk.

Seorang budak yang melihat hujan dan memegang tangan gadis berhampiran akhir video sangat mirip dengan protagonis utama wayang, Lewis. Gadis dengan katak (versi muda Franny, ibu Wilbur) dilihat ketika akhir.