Marcel Saibert

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Mars Saibert

Marcel "Mars" Saibert (lahir pada 11 September 1977 di Düsseldorf) adalah seorang pelakon dan ahli muzik Jerman.

Hidup Peribadi[sunting | sunting sumber]

Mars Saibert berjaya masuk Abitur pada 1997 dan kemudian belajar di Jermanistik dan Filsafah Duesseldorf. Tetapi, pada umunya, dia suka bermain muzik. Pada 1993, dia telah menjadi seorang ahli kepada pancaragam "constructional criticism", di mana album "Duesseldorf" diterbitkan.

Pada tahun 2002 Mars Saibert mereka volum "Juicy Junk". Dengan ini, dia mengeluarkan albumnya "Mission Sungun" dan single "Everybody sucks". Selepas menjadi kuwujudan tetamu pada HARIAN lipur lara "Unter uns" (Antara Kita) dengan RTL pada musim panas 2004 dia diterima dalam siri Hauptcast semenjak 15 Ogos 2005 sebagai Martin "Mars" di mana dia dilihat pada musim itu tersebut.

Mendakwa menjadinya dengan lagunya "Borderline", yang dia mengkomposkan Mac 2006 pada perayaan siri René Sturm (Sven Waasner). Mars Saibert tinggal di Duesseldorf, masih seorang bujang dan ada seorang adik-beradik perempuan (Dominique).


Jika anda melihat rencana yang menggunakan templat {{tunas}} ini, gantikanlah ia dengan templat tunas yang lebih spesifik.