Perbincangan:Durian

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Featured articleDurian is a featured article; it (or a previous version of it) has been identified as one of the best articles produced by the Wikipedia community. Even so, if you can update or improve it, please do so.
Main Page trophyThis article appeared on Wikipedia's Main Page as Today's featured article on Disember 1, 2015.
Disember 3, 2015Featured article candidatePromoted
Malaysia Rencana Durian ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Malaysia. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Malaysia. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
Rencana pilihan RP Rencana ini telah digolongkan dalam kelas RP pada skala kualiti.
Rendah Rencana ini telah didapati berkepentingan Rendah pada skala kepentingan.


saya dapati hampir semua jenis artikel buah yang ada di wikipedia bahasa melayu ini menggunakan tajuk Pokok [nama buah]. Sepatutnya hanya nama buah yang patut dijadikan tajuk. Saya dapati juga Buah Tomato yang telah menjadi gambar pilihan ditulis sebagai pokok tomato bukannya buah tomato walaupun gambar yang dipilih itu menunjukkan dengan jelas buah tomato dan isinya. Harap semua artikel buah-buahan di Wikipedia Bahasa Melayu ini dapat dialih kepada nama buah sahaja, tanpa pokok. Izzudin 17:10, 25 November 2007 (UTC)[balas]

Sambung perbincangan di Kedai Kopi.—Aviator, 18:43, 25 November 2007 (UTC)[balas]