Perbincangan:Universitas Indonesia

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
WikiProjek Universiti (Dinilai kelas Mula)
Ikon WikiProjekRencana ini merupakan sebahagian daripada ruang lingkup WikiProjek Universiti, sebuah usaha kerjasama antara pengguna bagi memperbaiki dan meningkatkan mutu universiti dan kolej yang berkaitan di Wikipedia. Jika anda ingin menyertai, anda boleh lawati halaman projek. Anda juga boleh pergi ke halaman perbincangan untuk mengemukakan sebarang pertanyaan, cadangan atau pendapat anda.
Rencana Kelas Permulaan Mula  Rencana rencana tidak memerlukan penilaian pada skala penilaian projek.
 
Indonesia Rencana Universitas Indonesia ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Indonesia. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Indonesia. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
Mula Rencana ini telah digolongkan dalam Kelas mula pada skala kualiti.
Sederhana Rencana ini telah didapati berkepentingan sederhana pada skala kepentingan.

how to apply???

Pihak kami tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan Universiti Indonesia. Tingkat keketatan untuk memasuki UI sangat tinggi hanya sekitar 5% diterima setiap tahunnya. Bagaimanapun bagi memohon, sila layari Laman Rasmi UI dan pilih Site penerimaan. Yosri (bincang) 11:27, 9 April 2009 (UTC)[balas]