Perbincangan portal:Biografi

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Rencana ini berada dalam bidang WikiProjek Biografi. Untuk maklumat lanjut, lawati laman projeknya.
Portal Rencana ini yang digolongkan sebagai Kelas portal pada skala mutu projek ini. [FAQ]

Prosedur peninggalan pesanan

Untuk memudahkan pembacaan dan jawapan, tolong:
Tulis soalan anda pada bawah halaman ini. Jika anda tidak/tidak boleh guna pautan itu, tolong letak soalan anda di bawah halaman ini dan jangan lupa letakkan tajuk dengan menaip " == tajuk == ".
Menandatangani soalan anda dengan menaip " ~~~~ ".

Gunakan kotak pasir untuk ujian

Diharap Pengguna:Umarmokhtar menggunakan kotak pasir untuk sebarang ujian. Suntingan yang lama tidak dipadamkan, cuma kod tadi dihilangkan daripada terpapar. عبد الله Pesanan? 23:47, 2 Jun 2011 (UTC)[balas]

Norwani binti Ahmat merupakan salah seorang wanita yang menceburi bidang keselamatan dan kesihatan pekerjaan. Beliau berasal dari Kampung Baru Chengkau, Kota Rembau Negeri Sembilan. Beliau telah berkahwin dan mempunyai 6 orang cahaya mata (3 lelaki dan 3 perempuan) dan kini menetap di Seremban Negeri Sembilan. Beliau mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Chengkau dan seterusnya bersekolah di Sekolah Menengah Undang Rembau (URESS). Beliau seterusnya melanjutkan pelajarannnya ke MRSM Jasin atau dikenali sekarang sebagai Maktab Rendah Sains MARA Tun Ghafar Baba. Seterusnya beliau ke Matrikulasi UKM dan melanjutkan pelajaran di UKM Bangi dalam bidang Ijazah Kejuruteraan Kimia dan Proses. Sekarang beliau sedang menyambung pengajian di OUM dalam Sarjana Pengurusan Risiko.