Templat:Di-no source no license-notice

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Masalah sumber dan perlesenan hak cipta fail dengan Fail:{{{1}}}[sunting sumber]

Ikon masalah hak cipta
Ikon masalah hak cipta

Terima kasih kerana memuat naik [[:Fail:{{{1}}}]]. Walau bagaimanapun, ia semasa kehilangan maklumat tentang status hak cipta serta sumbernya. Wikipedia mengambil hak cipta secara serius sekali.

Jika anda tidak menciptakan fail ini diri sendiri, anda perlu menyatakan pemilik hak cipta fail ini. Jika anda mendapatkannya dari sebuah tapak web, sila tambahkan sebuah pautan ke laman di mana anda mandapatnya, sertai dengan ringkasan syarat penggunaan kandungan tapak web tersebut. Jika pemegang hak cipta asli merupakan seorang pihak yang tidak berkaitan dengan tapak web itu, pencipta itu juga patut dikreditkan. Anda juga perlu menyatakan di bawah syarat-syarat perlesenan apa ia dikeluarkan. Sila rujuk dasar penggunaan imej untuk mengetahui jenis fail yang anda boleh atau tidak boleh muat naik ke Wikipedia. Laman tentang teg hak cipta mungkin dapat membantu anda mencari teg yang betul untuk digunakan dalam fail anda.

Sila tambahkan maklumat ini dengan menyunting [[:Fail:{{{1}}}|laman butiran fail tersebut]]. Jika maklumat yang diperlukan tidak ditambahkan dalam tempoh beberapa hari, fail tersebut akan dihapuskan. Jika fail tersebut sudah dihapuskan, anda masih boleh meminta seorang penyelia untuk satu peluang untuk memperbaiki masalah ini.

Sila semak juga sebarang fail lain yang anda memuat naik untuk memastikan bahawa mereka diteg dengan betul. Ini senarai muat naik anda. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau memerlukan bantuan, sila bertanya mereka di laman soalan hak cipta media. Terima kasih.

Pendokumenan templat[cipta]