Templat:Kebenaran daripada pemilih lesen

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Pengunaan fail ini dibenarkan hanya pada Wikipedia.

Kepada pemuat naik: Fail media ini, yang anda baru muat naik, telah disenaraikan untuk penghapusan segera kerana anda menandakan yang hanya Wikipedia mempunyai kebenaran untuk menggunakan fail ini. Walaupun ia seperti memberi kebenaran bebas untuk digunakan di Wikipedia, ia sebenarnya tidak sebegitu. [1] [2] Sila jangan muat naik lagi fail dengan batasan seperti ini, kerana kandungan Wikipedia perlu sesuai dengan dengan Lesen Dokumentasi Bebas GNU, yang membenarkan sesiapa jua menggunakannya. Lihat garis panduan kandungan tidak bebas kami untuk maklumat lanjut.

Jika anda mencipta fail media ini dan mahu ia untuk disimpan di Wikipedia, keluarkan pesanan ini dan gantikan ini dengan {{cc-by-sa-3.0}} untuk melesenkannya di bawah lesen Creative Commons Attribution-ShareAlike, atau gunakan {{PD-self}} untuk membebaskannya kepada domain awam.

Jika anda tidak mencipta fail media ini tetapi mahu ia digunakan di Wikipedia, terdapat dua cara untuk teruskan. Pertama, anda mungkin gantikan pesanan ini dengan salah satu dari teg kegunaan adil daripada senarai ini jika anda percaya salah satu dari rasional kegunaan wajar itu boleh digunakan ke atas fail ini. Kedua, anda mungkin mahu menghubungi pemegang hak cipta dan memohon mereka membuatkan media ini boleh didapati di bawah lesen bebas.

Jika anda mempunyai sebarang soalan silalah tanya pada laman soalan hakcipta. Terima kasih.

Apabila templat ini ditambah ke satu laman, ia juga menambah templat {{db-noncom}} ke laman tersebut.

Templat ini akan disubst pada suatu laman imej apabila pemuat naik imej memilih pilihan kebenaran yang menyifatkan "dengan kebenaran pada Wikipedia sahaja".