Wikipedia:Hubungi kami/Permit

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Hubungi kami

Saya berhajat untuk mengolah semula bahan-bahan di Wikipedia, sama ada bahan-bahan tersebut telah diterbitkan di tempat lain atau ingin mengesahkan lesen atau kedua-duanya. Saya ialah pemegang hak cipta bahan tersebut atau saya ada keizinan daripada pihak terbabit.

Lesen boleh dikenalpasti di tapak penerbitan asli tersebut, jika talian atau melalui emel. Arahan lengkap untuk pengenalpastian boleh rujuk di en:Wikipedia:Donating copyrighted materials, jika anda pemegang hak cipta. Atau bukan, rujuk Wikipedia:Permohonan izin hak cipta.

Jika anda pilih untuk hantar melalui emel, hantarkan penentusahan imej itu kepada permissions-commons@wikimedia.org. Bagi teks atau media lain untuk keginaan projek-projek Wikimedia bahasa Inggers, hubungi permissions-en@wikimedia.org.

Emel tersebut mesti berasingan!:

  1. Berhubung kepada penerbitan asli. Alamat emel anda atau individu tersebut yang memberi keizinan mestilah jelas terhubung dengan sumber asal.
  2. Kenalpasti pemilik bahan berhak cipta tersebut..
  3. Nyatakan di bawah hak cipta lesen apakah ia dibebaskan. Apa-apa lesen yang anda pilih mestilah membenarkan bahan tersebut diguna bebas oleh sesiapapun termasuklah pihak ketiga (termasuk pihak-pihak tiada kaitan dengan Wikipedia), untuk apa-apa tujuanpun. Ini termasuklah dikomersilkan. (Lihat Licensing/Justifications untuk penjelasa terperinci kenapa perlu begitu.) Kami mencadangkan guna Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 license. Bagi teks, jika anda ialah pemilik hak cipta, anda mesti membuat kerjasama lesen kedua-duanya di bawah lesen Creative Commons Attribution-ShareAlike dan lesen dokumentasi bebas GNU.
  4. Pautkan ke media muat naik. Jika media tersebut telahpun dimuat naik, lalu sertakan pautan kepada media muat naik tersebut.

Kami memohon maaf. Sememangnya kami tidak dapat memproses emel tawaran tanpa maklumat-maklumat di atas. We are sorry, but we cannot process emails offering us material without this information. Secara khusus, kami menolak sepenuhnya penyataan seperti "free use on Wikipedia" atau "bebas digunakan di Wikipedia". Ambil perhatian bahawa kami tidak akan guna langsung media tersebut.