Pergi ke kandungan

Pengguna:Awikivisitor20122018: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
ERwY h0sHiN0 (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Dibalikkan Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 1: Baris 1:
Mengapa '''revert''' semua semakan sunting saya dan [[User:Nittoruby|Nittoruby]] di dalam laman [[Joe Biden]], [[Donald Trump]] dan [[Barack Obama]]? Semua parameter dan gaya suntingan yang dibuat adalah parameter wp:eng, ya saya faham ini wikipedia bahasa melayu, namun sekali sekala kita harus membiarkan artikel tersebut nampak menarik untuk dibaca. Kita mana tahu... mungkin ada orang yg suka "compare" benda bukan2 dalam wikipedia ni kan sambil membaca.

Also, kalau nak edit page anime...edit sahaja lah page berkaitan. Jangan kacau page lain yang tidak berkenaan dengan peranan awak. Tambahan, page [[Donald Trump]] yang saya sebutkan tadi kerap menerima vandalisme.

Tolong jangan edit page presiden² Amerika Syarikat seperti page yang lapuk, seolah2 10 tahun tidak terurus.
Sama seperti userpage awak ni, 2019 last edit, 2024 ada org luar edit.
MANTAP!

Dah, kalau nak cakap kat laman perbincangan pun...macam leceh nak buat.
Apa2 pun, orang luar selain rakyat Malaysia jangan diletak nama mereka dengan huruf Jawi ye.

Terima kasih dan maaf. Dah baca semua ni revert balik ye. Kalau boleh jangan masuk campur dalam sesetengah suntingan pengguna lain, takut page sendiri kena serang, macam page [[User:Pradalags|Pradalags]].
Bye.

{{Pengguna WP Anime}}__NOINDEX__
{{Pengguna WP Anime}}__NOINDEX__
<div style="float: left; border:solid#A3BFB1 1px; margin: 1px;">
<div style="float: left; border:solid#A3BFB1 1px; margin: 1px;">

Semakan pada 06:23, 29 April 2024

Mengapa revert semua semakan sunting saya dan Nittoruby di dalam laman Joe Biden, Donald Trump dan Barack Obama? Semua parameter dan gaya suntingan yang dibuat adalah parameter wp:eng, ya saya faham ini wikipedia bahasa melayu, namun sekali sekala kita harus membiarkan artikel tersebut nampak menarik untuk dibaca. Kita mana tahu... mungkin ada orang yg suka "compare" benda bukan2 dalam wikipedia ni kan sambil membaca.

Also, kalau nak edit page anime...edit sahaja lah page berkaitan. Jangan kacau page lain yang tidak berkenaan dengan peranan awak. Tambahan, page Donald Trump yang saya sebutkan tadi kerap menerima vandalisme.

Tolong jangan edit page presiden² Amerika Syarikat seperti page yang lapuk, seolah2 10 tahun tidak terurus. Sama seperti userpage awak ni, 2019 last edit, 2024 ada org luar edit. MANTAP!

Dah, kalau nak cakap kat laman perbincangan pun...macam leceh nak buat. Apa2 pun, orang luar selain rakyat Malaysia jangan diletak nama mereka dengan huruf Jawi ye.

Terima kasih dan maaf. Dah baca semua ni revert balik ye. Kalau boleh jangan masuk campur dalam sesetengah suntingan pengguna lain, takut page sendiri kena serang, macam page Pradalags. Bye.

Pengguna ini ialah seorang peserta dalam WikiProjek Anime and Manga.
Pengguna ini ialah seorang yang pemikiran bebas.