Combo Ninos

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Jump to navigation Jump to search
Combo Ninos
FormatSiri animasi
PengarahJean-Jacques Lasarte
BahasaPerancis
Penerbitan
Tempoh siaran26 minit
Penyiaran
Saluran asalJetix

Combo Ninos ialah satu siri kartun di TV yang mula ditayangkan pada 2008. Ia berasal dari Perancis, dalam bahasa Perancis. Setiap siri tayangan mengambil masa 26 minit, dengan nisbah bidang 1.85:1, penalaan bunyi Dolby Digital dan dihasilkan oleh syarikat Jetix.

Watak utama[sunting | sunting sumber]

  • Biru:
Biru memiliki kekuatan untuk berubah menjadi helang. Dalam episod pertama mempunyai masalah dengan tahun fiskal oleh guru, tetapi kemudian terbiasa dengan hal itu. Takut dengan serangga dan ular, tetapi di episode kedua menghadap mereka, untuk menghentikan ilahi Serangga ibu dan Giant Conda. Biru sangat cerdas. Ketika berubah menjadi elang, anda boleh melepas dan membuat hembusan angin yang kuat. Dia sedang melihat telah mereka totem pada ilahi dalam semua totem adalah 3.
  • Tonggak:
Tonggak mempunyai kekuatan untuk berubah menjadi seekor iguana. Dia punya beberapa paranoid dengan wanita berpakaian hitam, kacamata hitam dan cawan. Dia suka ais krim pistachio dan stroberi, juga dipaparkan dalam episod mimpi ilahi di mana Tonggak mahu berada dalam tab ais krim pistachio dan stroberi. Selain menjadi seorang jenius, tapi tidak kecerdasan dan kepandaian Justeru itu adalah combo terkuat Niños. Putri tidak sah master Grint. Ketika bermutasi boleh meregangkan tubuh dan menggunakan lidah raksasa dan jumlah totem dalam ilahi 7.
  • Sério:
Sério mempunyai kekuatan untuk berubah menjadi harimau. Adakah cinta dengan Blue, tetapi takut untuk menyatakan cintanya. Ini adalah sedikit aneh, kerana bakat adalah di bibir di belakang kepala. Sério telah berjuang untuk menemukan bakat, cuba ilahi Buffalo membantu, tetapi ditipu oleh dia. Mengubah kelajuan sangat besar dan boleh memotong lawan-lawannya dengan kuku, adalah ke-2 untuk memuat lebih 9 dengan totem totem.
  • Paco:
Paco mempunyai kekuatan untuk berubah menjadi banteng. Rupanya cuba untuk memimpin kumpulan. Paco anak laki-laki yang perhatian di kelas sepertinya tidak akan tertumpu. Paco membenci Hugo, seorang anak laki-laki di kelasnya yang kira bajingan lain maioral.É Ibni Grint, dan merupakan satu-satunya yang tahu disso.As sering tidak memperhatikan dalam segala situasi dan baru sahaja membungkus sebuah episod menjadi kaya dan bertukar fikiran kawan berdekatan tahu itu salah dan dipecat. Paco sedikit sombong, tapi sangat kuat, dan cara banteng super tangguh dan juga memiliki kekuatan super mampu membawa 50 toneladas.Ele mempunyai lebih banyak totem di ilahi 11 kali.
  • Grint:
Adalah penguasa Combo Niños dan ayah dari Pilar dan Paco (mungkin). Umumnya selalu sangat bijaksana dan gesit, selalu datang dengan sebuah pikiran aneh! Di sekolah tempat studi Combo Niños, Grint dan pustakawan, dan biasanya orang yang menyediakan kedatangan Tuhan di New Nitza berimbau.Seu dengan totem adalah monyet.
  • Diadora:
Ini adalah mantan wali kota bahawa orang-orang ingin membuatnya menjadi Datuk lagi, dengan bantuan Gomez, Diadora memanggil Tuhan untuk pergi dari pahlawan dan membuat semua orang memilih dia, tetapi tidak pernah berjaya.
  • Gomez:
Pembantu Diadora. Gomez adalah salah satu yang menyebut Tuhan dengan alat ia diciptakan. Gomez berteman dengan Diadora, dan selalu ajudando.Mas hampir selalu berjalan pada akhir massa.
  • Old Head:
Dia adalah master Grint suatu hari akhirnya dikutuk dan berubah menjadi kepala madeira.Seu totem adalah nama sebenarnya adalah libélula.Seu Bernie
  • Ilahi:
Adakah makhluk-makhluk ajaib, aneh, gila, dan hampir selalu ingin menghancurkan bandar dan masing-masing mempunyai totem salah satu combo Niños

Watak lain[sunting | sunting sumber]

  • Michael:
Adalah penggemar Combo Niños. It's super pintar dan telah membaca semua Dicionário. Watak nerd.
  • Srta. Soledad:
Hidup guru dengan kaedah pengajaran dipertanyakan oleh diretor.Mas selalu benar.
  • Pengarah Bronca:
Ini adalah kepala sekolah selalu memberi "off" di Lewatkan Soledad kerana kaedah ensino.Mas selalu salah tentang hal itu
  • Nestor:
Anak kucing yang hilang di halaman sekolah Combo Niños, bergabung dengan pasukan di Bayi Ilahi, episode tempat Mama dan bayi muncul ilahi. Di akhir episode, Nestor bertemu dengan ibunya.

Pautan luar[sunting | sunting sumber]