Ettore Tosi

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Ettore Tosi
Headshot of Ettore Tosi
Kelahiran
Ettore Tosi

1979
PekerjaanPelakon

Ettore Tosi adalah seorang pelakon/pengarah terbitan lucah lelaki yang telah bermuncul dalam wayang-wayang terbitan lucah gay. Dia didebatkan bintang terbitan lucah gay pertama dan terkenal dari Itali.

Dilahirkan di Itali Selatan pada 1979, "raksasa seks bermata biru”,[1] telah digajikan sebagai seorang pembantu pengeluaran di Lucas Kazan Productions pada 1998, tetapi tidak lama berpindah di hadapan kamera.[perlu rujukan]

Ettore telah diberikan watak utama dalam Hotel Italia, salah satu dari filem awal klasik Lucas Kazan. Tidak lama selepas itu, dia mengambil kedudukan penuh waktu dengan Lucas Kazan Productions, yang membawanya untuk menyelia pengakapan model di Itali dan akhirnya untuk mengarah siri terbitan lucah sendirinya: The Road to Naples, Maspalomas,(GayVN Award Nominated for Best Solo Video), Mykonos (pemenang Anugerah GayVN untuk video Best Pro-Am), Sexcursions (Anugerah GayVN dilantika untuk video Best Pro-Am), Sexcursions 05 dan siri-siri realiti berterusan untuk LucasKazan.com.

Dia telah dirahmati dengan banyak kulit, buku dan kalendar. Termasuk kulit "Hot Male Review", Fall/Winter 1999, "Manshots", Julai 2000, "Gay Italia", November 2000, ", "Men", April 2001, , "XXX Showcase", jilid 8, n.10, "Babilonia", Ogos 2000, Lucas Kazan Taste of Italy, sebuah buku diterbit oleh Bruno Gmünder pada 2004. Suatu temu ramah dalam oleh Jerry Douglas bermuncul dalam "Manshots", Julai 2000. Senyuman seksi Ettore, ketampanan Italinya dan magnetisme peribadi menarik magnetisme untuk menarik amat banyak peminat.

Filemografi[sunting | sunting sumber]

Rujukan[sunting | sunting sumber]

  1. ^ Adam Gay Directory 2002

Pautan luar[sunting | sunting sumber]


Templat:Porn-actor-stub