Fail:A galley West of Gilolo Kaart van enige eilanden van de Molukken Moluccae insulae celeberrimae.png

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

A_galley_West_of_Gilolo_Kaart_van_enige_eilanden_van_de_Molukken_Moluccae_insulae_celeberrimae.png(479 × 339 piksel, saiz fail: 299 KB, jenis MIME: image/png)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: Cropped image of a bigger map, showing a galley in full sail, south of Bay of Gilolo, West of the island of Gilolo. North is to the right of the picture.
Bahasa Indonesia: Gambar yang dipotong dari peta yang lebih besar, menunjukkan galai dengan layar penuh, selatan Teluk Gilolo, sebelah barat pulau Gilolo. Utara ada di sebelah kanan gambar.
Tarikh
Sumber Kaart van enige eilanden van de Molukken Moluccae insulae celeberrimae
Pengarang Willem Janszoon Blaeu

Perlesenan

Public domain

Karya ini berada dalam domain awam di negara-negara dengan tempoh hak cipta hayat pencipta ditambah 100 tahun atau kurang.


This work is in the public domain in the United States because it was published (or registered with the U.S. Copyright Office) before January 1, 1929.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

media type Inggeris

image/png

e7d605adb870ca8dc0e6f5ad0de1618c8917dda9

305,809 bait

339 piksel

479 piksel

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa13:30, 29 Januari 2020Gambar kenit bagi versi pada 13:30, 29 Januari 2020479 × 339 (299 KB)Verosaurus{{Information |description ={{en|1=Cropped image of a bigger map, showing a galley in full sail, south of Bay of Gilolo, West of the island of Gilolo. North is to the right of the picture.}} {{id|1=Gambar yang dipotong dari peta yang lebih besar, menunjukkan dapur dengan layar penuh, selatan Teluk Gilolo, sebelah barat pulau Gilolo. Utara ada di sebelah kanan gambar.}} |date =1635 |source =Kaart van enige eilanden van de Molukken Moluccae insulae celeberrimae |author...

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut: