Fail:Coordinator.jpg

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Coordinator.jpg(210 × 240 piksel, saiz fail: 19 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan[sunting | sunting sumber]

Sumber gambar
Coordinator dalam Filem Fairy Tail
Watak hak milik Hiro Mashima

Perlesenan[sunting | sunting sumber]

Berhakcipta Imej ini merupakan sebuah ilustrasi bagi watak dalam buku komik, permainan video, atau program televisyen dan filem animasi. Hakcipta bagi imej ini mungkin dimiliki oleh samaada penerbit dan/atau peukis yang menghasilkan karya tersebut. Adalah dipercayai bahawa penggunaan imej resolusi rendah karya seni watak ini adalah:

layak sebagai kegunaan wajar dibawah Undang-undang hak cipta Amerika Syarikat. Mana-mana kegunaan lain imej ini, di Wikipedia atau di tempat lain, boleh menjadi pelanggaran hak cipta. Lihat Wikipedia:Kandungan bukan bebas untuk maklumat lanjut.

Kepada pemuat naik: sila tambah sebuah rasional penggunaan wajar terperinci seperti yang diterangkan di Wikipedia:Halaman keterangan imej, serta sumber karya ini dan maklumat hakciptanya.


Wikipedia:Kriteria kandungan tidak bebas

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa16:51, 14 April 2013Gambar kenit bagi versi pada 16:51, 14 April 2013210 × 240 (19 KB)SNN95 (bincang | sumb.)[http://www.behindthevoiceactors.com/movies/Fairy-Tail-the-Movie-The-Phoenix-Priestess/ Sumber gambar]<br> Coordinator dalam Filem Fairy Tail<br> Watak hak milik Hiro Mashima

Laman berikut menggunakan fail ini: