Fail:Dahlia x hybrida.jpg

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(1,800 × 1,200 piksel, saiz fail: 500 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Keterangan
Tarikh
Sumber Karya sendiri
Pengarang Muhammad Mahdi Karim
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)


Summary:
In using this image or any subsequent derivatives of it, you are required to release the image under the same license. As such, any reproduction of this image, in any medium, must appear with a copy of the license.
Attribution of this image to the author (Muhammad Mahdi Karim) is required in a prominent location near to the image.
No other conditions may be added to, or removed from this license without the permission of the author and copyright holder.
Dengan ini, saya selaku pemegang hak cipta karya ini, menerbitkannya di bawah lesen yang berikut:
GNU head Kebenaran diberikan untuk menyalin, mengedar dan/atau mengubah dokumen ini di bawah syarat-syarat Lesen Pendokumenan Bebas GNU, version 1.2 sahaja seperti yang diterbitkan oleh Yayasan Perisian Bebas; tanpa Seksyen yang Tak Berubah, tanpa Teks Kulit Depan dan tanpa Teks Kulit Belakang. Salinan lesen ini boleh didapati dalam seksyen yang bertajuk Lesen Pendokumenan Bebas GNU". 1.2 sahaja

Taken by Muhammad Mahdi Karim

If you use my picture please let me know on my talk page. For any other concerns, such as need for a higher resolution version of the image, or a commercial license, contact me through my talk page or e-mail me. More images can be found in my gallery.

Wikipedia

 Fail ini merupakan gambar pilihan di Wikipedia bahasa Inggeris (Featured pictures) dan ia dianggap salah satu imej terbaik.

Jika anda rasa fail ini layak untuk ditampilkan di Wikimedia Commons juga, anda boleh mencalonkannya.
Jika anda mempunyai imej dengan mutu yang serupa dan boleh diterbitkan di bawah lesen hak cipta yang bersesuaian, pastikan anda memuat naik, menanda dan mencalonkan imej tersebut.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa12:43, 20 Ogos 2009Gambar kenit bagi versi pada 12:43, 20 Ogos 20091,800 × 1,200 (500 KB)Muhammad Mahdi Karim{{Information |Description={{en|Dahlia x hybrida}} |Source=self-made |Date=Aug 2009 |Author={{User:Muhammad Mahdi Karim/Author}} |Permission={{User:Muhammad Mahdi Karim/1.2}} |other_versions= }} Category:Taken with Sigma 150mm Macro [[Cat

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Metadata