Fail:FameMonsterLogo.png

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

FameMonsterLogo.png(530 × 135 piksel, saiz fail: 10 KB, jenis MIME: image/png)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Keterangan
English: Logo taken from the cover art from Lady Gaga's album "The Fame Monster". Cover art credits go to Hedi Slimane.
Español: Logotipo de la portada del álbum de Lady Gaga "The Fame Monster". Los créditos a la fotografia de la portada son para Hedi Slimane.
Sumber http://ladygaga.com
Pengarang Haus Of GaGa, Hedi Slimane
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)
© Pemegang hak cipta fail ini (User:Childpengu1) membenarkan sesiapa sahaja untuk menggunakannya untuk apa-apa jua tujuan, asalkan pemegang hak cipta diberi pengiktirafan yang sewajarnya. Pengedaran semula, kerja derivatif, kegunaan komersil dan semua kegunaan lain adalah dibenarkan.
Pengiktirafan:
User:Childpengu1

Public domain
Imej ini hanya mengandungi bentuk geometri mudah dan/atau teks. Ia tidak memenuhi ciri-ciri keaslian yang diperlukan untuk perlindungan hak cipta dan oleh itu, imej tersebut merupakan dalam domain awam. Walaupun imej itu bebas daripada sekatan hak cipta, imej ini mungkin masih tertakluk kepada sekatan yang lain. Sila lihat WP:PD atau laman perbualan:PD-textlogo untuk maklumat lanjut.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa21:40, 16 Jun 2010Gambar kenit bagi versi pada 21:40, 16 Jun 2010530 × 135 (10 KB)Childpengu1{{Information |Description={{en|1=Logo taken from the cover art from Lady Gaga's album "The Fame Monster". Cover art credits go to Hedi Slimane.}} {{es|1=Logotipo de la portada del álbum de Lady Gaga "The Fame Monster". Los créditos a la fotografia de l

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Metadata