Fail:Holma Boat Club by the light of the moon.jpg

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(4,923 × 3,275 piksel, saiz fail: 7.91 MB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: Holma Boat Club at Gullmarn fjord, Lysekil Municipality, Sweden. This part of the fjord consists mostly of nature reserves, so there are no street lights and very few houses in the area. The scene was only lit by the moon, at the time approaching full at 97.2%. The shot was made in a north-easterly direction, so the brighter sky on the right side is not the setting sun but the E6 highway, the Gothenburg - Oslo stretch. To reduce noise, most of the photo was done by merging three exposures using this technique. This noise reduction can't be use on the sky since the stars move (relatively speaking), so it was only done to the non-sky part of the photo.
Tarikh
Sumber Karya sendiri
Pengarang W.carter
Versi lain

The scene looking the opposite way:

With exposure increased to 5 in GIMP:
Lokasi kamera58° 23′ 01.22″ U, 11° 33′ 34.74″ T Kartographer map based on OpenStreetMap.Paparkan imej ini dan imej berdekatan yang lain di: OpenStreetMapinfo

Featured imej

Wikimedia Commons

Fail ini merupakan gambar pilihan di Wikimedia Commons (Gambar Pilihan) dan ia dianggap salah satu imej terbaik.

Jika anda mempunyai imej dengan mutu yang serupa dan boleh diterbitkan di bawah lesen hak cipta yang bersesuaian, pastikan anda memuat naik, menanda dan mencalonkan imej tersebut.

Ini adalah gambar sentuh, ini bermakna bahawa ia telah didigitalkan dari versi asal. Modifikasi: a buoy and with its rope has been cloned out.

Perlesenan

Dengan ini, saya selaku pemegang hak cipta karya ini, menerbitkannya di bawah lesen yang berikut:
Creative Commons CC-Zero Fail ini disediakan di bawah Dedikasi Domain Awam Sejagat CC0 1.0 Creative Commons.
Pihak yang mengaitkan karya ini dengan surat ikatan ini telah mendedikasikan karya ini kepada domain awam dengan melepaskan segala haknya kepada karya ini di seluruh dunia di bawah undang-undang hak cipta, termasuk semua hak berkaitan dan berjiran, sejauh mana yang dibenarkan oleh undang-undang. Anda boleh menyalin, mengubah suai, mengedarkan dan mempersembahkan karya ini, termasuk untuk tujuan komersil, semuanya tanpa meminta kebenaran.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

2 November 2017

58°23'1.219"N, 11°33'34.740"E

10.4 milimeter

ISO speed Inggeris

400

MIME type Inggeris

image/jpeg

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa13:44, 4 November 2017Gambar kenit bagi versi pada 13:44, 4 November 20174,923 × 3,275 (7.91 MB)W.carterUser created page with UploadWizard

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Metadata