Fail:Itachi Uchiha.jpg

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Itachi_Uchiha.jpg(300 × 231 piksel, saiz fail: 12 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan[sunting | sunting sumber]

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas untuk Itachi Uchiha
Huraian

Salah satu watak fiksyen dalam siri Naruto

Sumber

Wikipedia Bahasa Inggeris

Rencana

Itachi Uchiha

Bahagian digunakan

Semua

Peleraian rendah?

Ya

Tujuan kegunaan

Untuk manggambarkan rencana

Boleh digantikan?

Hanya resolusi yang tinggi dengan perlesanan yang sama sahaja

Maklumat lain

Itachi pernah ditampilkan dalam fiem dan juga pernah ditampilkan dalam OVA Naruto, dan hampir kesemua permainan video Itachi dijadikan watak yang boleh dimainkan daripada siri ini. Watak Itachi terkenal dikalangan pembaca manga,[1] dan diterima sepenuhnya oleh pengkritik. Kemunculannya sebagai antagonis sangat dikagumi oleh penulis novel, walaupun ramai yang mengatakan kemunculan pertamanya tidak beberapa menarik. Pembongkarannya terhadap masa lalu dan kesannya terhadap cerita secara beransur-ansur mendapat sambutan yang positif,[2][3] dan pertarungan telah dicatatkan sebagai "salah satu yang terbaik" dalam siri ini.[4][5][6] Banyak jenis barangan telah dikeluarkan dalam rupa Itachi, termasuk rantai kunci, anak patung patung empuk dan patung figura.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Itachi Uchiha//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:Itachi_Uchiha.jpg

Rujukan[sunting | sunting sumber]

  1. ^ Kishimoto, Masashi (2008). "Bab 245". Naruto, Jilid 28. Viz Media. m/s. 8–9. ISBN 978-1-4215-1864-0.
  2. ^ White, Charles (7 Januari 2008). "Naruto: "Brothers: Distance Among the Uchiha" Review". IGN. Dicapai pada 27 April 2009.
  3. ^ Brienza, Casey (25 April 2009). "Naruto GN 42-44". Anime News Network. Dicapai pada 25 April 2009.
  4. ^ Van Horn, Jason (23 April 2007). "Naruto: "Roar Chidori! Brother vs. Brother" Review". IGN. Dicapai pada 27 April 2009.
  5. ^ Ellingwood, Holly (20 April 2008). "Naruto DVD box set 7 review". Activeanime.com. Diarkibkan daripada yang asal pada 20 Disember 2011. Dicapai pada 29 Mac 2009.
  6. ^ Horn, Jason Van (9 April 2007). "IGN - Review - Naruto: "Return of the Morning Mist" Review". IGN. Dicapai pada 17 Mac 2008.

Perlesenan[sunting | sunting sumber]

Berhakcipta Imej ini merupakan sebuah ilustrasi bagi watak dalam buku komik, permainan video, atau program televisyen dan filem animasi. Hakcipta bagi imej ini mungkin dimiliki oleh samaada penerbit dan/atau peukis yang menghasilkan karya tersebut. Adalah dipercayai bahawa penggunaan imej resolusi rendah karya seni watak ini adalah:

layak sebagai kegunaan wajar dibawah Undang-undang hak cipta Amerika Syarikat. Mana-mana kegunaan lain imej ini, di Wikipedia atau di tempat lain, boleh menjadi pelanggaran hak cipta. Lihat Wikipedia:Kandungan bukan bebas untuk maklumat lanjut.

Kepada pemuat naik: sila tambah sebuah rasional penggunaan wajar terperinci seperti yang diterangkan di Wikipedia:Halaman keterangan imej, serta sumber karya ini dan maklumat hakciptanya.


Wikipedia:Kriteria kandungan tidak bebas

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa13:23, 4 Disember 2013Gambar kenit bagi versi pada 13:23, 4 Disember 2013300 × 231 (12 KB)SNN95 (bincang | sumb.){{Rasional kegunaan bukan bebas<!-- BUANG templat ini JIKA anda menggunakan FAIL BEBAS --> | Pemerian = Salah satu watak fiksyen dalam siri ''Naruto'' | Sumber = Wikipedia Bahasa Inggeris | Rencana = Itachi Uchiha | Bahagian = Semua | Tujuan = ...

Metadata