Fail:Kampung Boy Storyboard.jpg

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Kampung_Boy_Storyboard.jpg(432 × 298 piksel, saiz fail: 114 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan[sunting | sunting sumber]

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas untuk Kampung Boy (siri TV)
Huraian

Salah satu papan cerita siri animasi Kampung Boy

Sumber

http://web.archive.org/web/20050102192323/http://www.webaddesign.net/Archive/matinee/kampung/

Rencana

Kampung Boy (siri TV)

Bahagian digunakan

Papan cerita

Peleraian rendah?

Ya

Tujuan kegunaan

Gambar akan digunakan untuk mengenal pasti dalam konteks ulasan kritikal kerja yang mana ia berfungsi sebagai seni penutup. Gambar akan diletakkan di dalam infobox di bahagian atas artikel yang membincangkan kerja yang, untuk menunjukkan imej visual utama yang dikaitkan dengan kerja dan untuk membantu pengguna dengan cepat mengenal pasti dan mengesahkan subjek yang mereka sedang mencari. Selain daripada tujuan pengenalan, ia menunjukkan gaya seni subjek, terutamanya skim warna, reka bentuk watak, dan strok, yang kritikal komen dalam artikel. Tiada seorang pun daripada ini mudah disampaikan dengan kata-kata semata-mata dan imej yang membantu pembaca untuk memahami kerja seni dalam aspek ini.

Boleh digantikan?

Tiada. papan cerita ini telah dicipta pada tahap perbadanan di Amerika Syarikat (menganggap kerja itu dilakukan dalam perjalanan pekerjaan) dan tidak menetapkan pengarang. Menurut undang-undang hak cipta Amerika Syarikat, hak cipta akan berterusan selama 70 tahun selepas kematian penulis (jika dinamakan) atau 95 tahun selepas penerbitan (di laman web, 1997); mana kedua-duanya akan tamat tidak lama lagi. kerja terbitan (percubaan untuk mencontohi sekeping ini) adalah pelanggaran hak cipta atau adalah gambaran yang salah kemahiran artis.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Kampung Boy (siri TV)//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:Kampung_Boy_Storyboard.jpg

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa03:00, 9 Julai 2016Gambar kenit bagi versi pada 03:00, 9 Julai 2016432 × 298 (114 KB)Fandi89 (bincang | sumb.)

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata