Fail:Khmer numerals.png

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Khmer_numerals.png(220 × 120 piksel, saiz fail: 13 KB, jenis MIME: image/png)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Keterangan
English: This image depicts the Khmer numerals in four differing typographical variations: standard, fasthand/freehand, Muol, and a secondary standard variation.
Français : Cette image dépicte les numéraux Khmères en quatres variations typographiques différentes: standard, libre/rapide, Muol, et une seconde variation standard.
Tarikh
Sumber File is created by self, the three first lines belong to the Khmer OS fonts, and the last belongs to the Khmer OT font.
Pengarang Io Katai
Public domain
Imej ini hanya mengandungi bentuk geometri mudah dan/atau teks. Ia tidak memenuhi ciri-ciri keaslian yang diperlukan untuk perlindungan hak cipta dan oleh itu, imej tersebut merupakan dalam domain awam. Walaupun imej itu bebas daripada sekatan hak cipta, imej ini mungkin masih tertakluk kepada sekatan yang lain. Sila lihat WP:PD atau laman perbualan:PD-textlogo untuk maklumat lanjut.


The Khmer OS font itself is licensed by Danh Hong and the Open Forum of Cambodia under the following license:

GNU head Pustaka ini merupakan perisian bebas; anda boleh mengedarkannya semula dan/atau mengubahsuainya di bawah syarat-syarat Lesen Awam Am Lemah GNU seperti yang diterbitkan oleh Yayasan Perisian Bebas; sama ada versi 2.1 Lesen ini, atau sebarang versi selepasnya (mengikut pilihan anda). Pustaka ini diedarkan dengan harapan agar ia menjadi berguna, tetapi tanpa sebarang waranti; tanpa pun waranti tersirat kebolehdagangan atau kesesuaian untuk tujuan tertentu. Rujuk versi 2.1 dan versi 3 Lesen Awam Am Lemah GNU untuk butiran selanjutnya.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

7 Januari 2009

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa16:20, 7 Januari 2009Gambar kenit bagi versi pada 16:20, 7 Januari 2009220 × 120 (13 KB)Io Katai{{Information |Description={{en|1=This vector graphic image depicts the Khmer numerals in four differing typographical variations: standard, fasthand/freehand, Muol, and a secondary standard variation.}} {{fr|1=Cette image vectorisée dépicte les numéra

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut: