Fail:Logo rasmi untuk RWBY.jpg

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Logo_rasmi_untuk_RWBY.jpg(516 × 290 piksel, saiz fail: 25 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan[sunting | sunting sumber]

Media data dan rasional bukan wajar
Pemerian Logo rasmi bagi siri web animasi RWBY yang dicipta oleh Monty Oum dari Rooster Teeth Productions. Logo seperti yang dilihat dalam treler promosi Yellow.
Pengarang atau
pemilik hakcipta
Monty Oum dari Rooster Teeth
Sumber (Kriteria No.4) http://roosterteeth.com/archive/?id=7615
Tarikh 1 Jun 2013
Digunakan dalam rencana (Kriteria No.7) RWBY
Tujuan penggunaan dalam rencana (Kritieria No.8) untuk menjadikan sebagai cara utama pengenalan visual di bahagian atas rencana khusus untuk kerja-kerja yang berkenaan.
Tidak boleh diganti dengan
media yang bebas kerana
(Kritieria No.1)
N/A
Penggunaan minimum (Kritieria No.3) Memberikan logo rasmi berkualiti rendah untuk penggunaan dalam rencana mengenai kerja.
Menghormati
peluang komersil
(Kritieria No.2)
N/A


Perlesenan[sunting | sunting sumber]

Copyrighted Ini merupakan sebuah logo yang mempunyai hak milik dan/atau hak cipta. Adalah dipercayai bahawa imej logo berleraian rendah boleh digunakan di Wikipedia untuk menerangkan badan, pasukan atau syarikat berkenaan atas alasan kegunaan wajar tertakluk kepada undang-undang hak cipta Amerika Syarikat.

Penggunaan logo tersebut tidak bermakna organisasi tersebut menyokong Wikipedia atau Yayasan Wikimedia, dan tidak juga bermakna Wikipedia atau Yayasan Wikimedia menyokong organisasi tersebut. Lihat Wikipedia:Logo dan Wikipedia:Hak cipta.

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa11:59, 9 Disember 2013Gambar kenit bagi versi pada 11:59, 9 Disember 2013516 × 290 (25 KB)SNN95 (bincang | sumb.){{Non-free use rationale 2 |Description = Logo rasmi bagi siri web animasi'' RWBY'' yang dicipta oleh Monty Oum dari Rooster Teeth Productions. Logo seperti yang dilihat dalam treler promosi Yellow. |Source = http://roosterteeth.com/archiv...

Laman berikut menggunakan fail ini: