Fail:Malay proas.jpg

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(979 × 681 piksel, saiz fail: 173 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: Two Malay perahu (both of mayang type). There are several boats in the background, an European ship, and a perahu with Dutch flag.
Bahasa Indonesia: Dua perahu Melayu (keduanya dari tipe mayang). Ada beberapa kapal di latar belakang, sebuah kapal Eropa, dan sebuah perahu dengan bendera Belanda.
Tarikh
Sumber National Maritime Museum, Greenwich, London
Pengarang Thomas Daniell and William Daniell. Published by Longman.

Perlesenan

Public domain

Karya ini berada dalam domain awam di negara-negara dengan tempoh hak cipta hayat pencipta ditambah 100 tahun atau kurang.


This work is in the public domain in the United States because it was published (or registered with the U.S. Copyright Office) before January 1, 1929.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

1 Mac 1810Gregorian

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa11:56, 22 Ogos 2019Gambar kenit bagi versi pada 11:56, 22 Ogos 2019979 × 681 (173 KB)Verosaurus{{Information |description ={{en|1=Two Malay perahu (both of mayang type). There are several boats in the background, an European ship, and a perahu with Dutch flag.}} {{id|1=Dua perahu Melayu (keduanya dari tipe mayang). Ada beberapa kapal di latar belakang, sebuah kapal Eropa, dan sebuah perahu dengan bendera Belanda.}} |date =1 March 1810 |source =National Maritime Museum, Greenwich, London |author =Thomas Daniell and William Daniell. Published by Longman. }} [[Ca...

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Metadata