Fail:Mes-e1.svg

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(Fail SVG, ukuran dasar 600 × 431 piksel, saiz fail: 5 KB)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: Highway shield for Malaysian Expressway E1
Tarikh
Sumber Karya sendiri
Pengarang Oum13928

Perlesenan

Dengan ini, saya selaku pemegang hak cipta karya ini, menerbitkannya di bawah lesen yang berikut:
w:ms:Creative Commons
pengiktirafan perkongsian serupa
Anda bebas:
  • untuk berkongsi – untuk menyalin, mengedar dan memindah hasil kerja
  • untuk mencampur semula – untuk menyesuaikan karya
Di bawah syarat berikut:
  • pengiktirafan – Anda mesti memberi penghargaan yang berpatutan, bekalkan pautan ke lesen, dan tunjukkan jika perubahan telah dibuat. Anda boleh lakukannya dalam sebarang cara yang munasabah, tetapi bukan dalam sebarang cara yang mencadangkan pemberi lesen mengendors anda atau penggunaan anda.
  • perkongsian serupa – Jika anda mengubah, adun semula, atau menokok tambah bahan, anda mesti menyebarkan sumbangan anda di bawah lesen yang sama atau serasi dengan yang asal.
Public domain
Karya seni atau sastera ini berada dalam domain awam di Malaysia kerana tempoh hak ciptanya telah tamat, atau karya ini telah dikecualikan daripada hak cipta dalam undang-undang.

Akta Hak Cipta 1987 Malaysia terpakai kepada karya-karya yang diterbitkan kali pertama di Malaysia. Tempoh-tempoh hak cipta adalah sebagai berikut:

  • Bagi karya sastera, muzik atau seni, hak cipta wujud sehingga 50 tahun selepas kematian penulis. Hak cipta bagi hasil kerja yang tidak diterbitkan adalah sehingga 50 tahun selepas penerbitan. Untuk hak cipta hasil kerja tanpa nama atau tanpa penulis, hak cipta wujud selama 50 tahun selepas penerbitan melainkan penulis yang membuatnya itu dikenali.
  • Untuk filem dan rakaman suara, hak cipta wujud selama 50 tahun selepas penerbitan. Untuk rakaman bunyi yang tidak diterbitkan, hak cipta wujud selama 50 tahun selepas penetapan. Untuk penyiaran pula, hak cipta wujud selama 50 tahun selepas penghasilan pertama kalinya.
  • Hasil kerja milik kerajaan, pertubuhan kerajaan dan pertubuhan antarabangsa tertakluk kepada hak cipta sehingga 50 tahun selepas penerbitan: bahagian-bahagian 11 dan 23.
  • Teks undang-undang, pendapat kehakiman dan laporan kerajaan selalunya bebas daripada hak cipta: bahagian 3 (tafsiran karya sastera)
(Semua tempoh 50 tahun ke atas dihitung dari permulaan tahun kalendar yang berikutnya iaitu tahun bilamana hasil kerja itu mula-mula diterbitkan atau dibuat, iaitu tahun 2024, hasil kerja yang diterbitkan sebelum 1 Januari 1974 dianggap sebagai domain awam.)

You must also include a United States public domain tag to indicate why this work is in the public domain in the United States. Note that this work might not be in the public domain in countries that do not apply the rule of the shorter term and have copyright terms longer than life of the author plus 50 years. In particular, Mexico is 100 years, Jamaica is 95 years, Colombia is 80 years, Guatemala and Samoa are 75 years, Switzerland and the United States are 70 years, and Venezuela is 60 years.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

15 Januari 2020

MIME type Inggeris

image/svg+xml

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa17:45, 3 Januari 2022Gambar kenit bagi versi pada 17:45, 3 Januari 2022600 × 431 (5 KB)SNN95fix overall size and format
17:18, 10 Januari 2021Gambar kenit bagi versi pada 17:18, 10 Januari 2021407 × 302 (4 KB)มองโกเลีย๔๔Update in Malaysian Public Works Department
13:35, 15 Januari 2020Gambar kenit bagi versi pada 13:35, 15 Januari 2020512 × 381 (2 KB)Oum13928User created page with UploadWizard

100 buah laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Metadata