Fail:New Netherlands Seal Vector.svg

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(Fail SVG, ukuran dasar 1,763 × 1,758 piksel, saiz fail: 562 KB)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: Seal of New Netherlands. Original raster was taken at the New York State Museum. Photography is allowed there, and this piece of work is currently in the public domain, having been created and used in the 1600s.
Sumber Vectorized version of File:New Netherlands Seal Photo.jpg
Pengarang

Original artist Unknown authorUnknown author

Photograph by MattWade; Vektorisasi: ZooFari
Versi lain
SVG genesis
InfoField
 
The SVG code is valid.
 
This coat of arms was created with Inkscape.
 
This Scalable Vector Graphic was made or vectorized by ZooFari using Inkscape (see all SVGs and images).

Perlesenan

Public domain

Karya ini berada dalam domain awam di negara-negara dengan tempoh hak cipta hayat pencipta ditambah 100 tahun atau kurang.


You must also include a United States public domain tag to indicate why this work is in the public domain in the United States.

Public domain
Public domain
Fail media ini berada dalam domain awam di Amerika Syarikat. Ini sering diguna pakai di A.S. di mana hak cipta yang telah luput tarikhnya kebiasaannya disebabkan penerbitan pertama berlaku sebelum 1 Januari 1929. Sila lihat, laman ini untuk maklumat lanjut.

United States
United States
Imej ini mungkin berada dalam domain awam di luar Amerika Syarikat terutama di negara atau kawasan yang tidak mengamalkan peraturan jangka pendek (contohnya Tanah Besar China kecuali Hong Kong dan Macao, Kanada, Jerman, Mexico serta Switzerland). Pencipta dan tahun penerbitan imej ini merupakan maklumat penting dan mesti disertakan. Sila lihat Wikipedia:Domain awam dan Wikipedia:Hak cipta untuk maklumat lanjut.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

MIME type Inggeris

image/svg+xml

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa18:13, 31 Julai 2009Gambar kenit bagi versi pada 18:13, 31 Julai 20091,763 × 1,758 (562 KB)ZooFari== Summary == {{Information |Description={{en|1=Seal of New Netherlands. This photo was taken at the New York State Museum. Photography is allowed there, and this piece of work is currently in the publ

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat