Fail:Spin2litarasmara.jpg

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(650 × 654 piksel, saiz fail: 101 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Ringkasan[sunting | sunting sumber]

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas – kulit album tidak bebas untuk Spin 2 Litar Asmara
Huraian

Ini merupakan kulit penutup untuk Spin 2 Litar Asmara oleh artis Spin. Hak cipta kulit album ini dipercayai adalah hakmilik syarikat, FMC Music, atau artis grafik.

Sumber

Khazanah Muzik

Rencana

Spin 2 Litar Asmara

Bahagian digunakan

Keseluruhan kulit: Disebabkan imej ini adalah kulit penutup yang merupakan salah satu bentuk pembungkusan produk, maka keseluruhan imej diperlukan untuk mengenalpasti produk dengan betul bagi menyampaikan makna dan penjenamaan yang dicadangkan, dan mengelakkan nama buruk atau gambaran yang salah tentang imej.

Peleraian rendah?

Salinan ini adalah mempunyai resolusi yang mencukupi untuk ulasan dan pengenalan tetapi resolusi yang lebih rendah daripada kulit penutup yang asal. Salinan yang dibuat daripadanya adalah berkualiti rendah, tidak sesuai sebagai karya seni untuk versi cetak rompak atau kegunaan lain yang akan bersaing dengan tujuan komersial karya seni yang asal.

Tujuan kegunaan

Infobox. Imej yang digunakan adalah untuk mengenal pasti dalam konteks ulasan kritikal kerja yang mana ia berfungsi sebagai seni penutup. Ia membuat sumbangan penting kepada pemahaman pengguna rencana, yang tidak boleh dikatakan akan disampaikan dengan kata-kata sahaja. Kotak info=Imej ini diletakkan di bahagian atas dalam suatu Kotak info atas sebab untuk menunjukkan imej utama visual yang berkaitan dengan kerja dan untuk membantu pengguna dengan cepat mengenal pasti kerja dan tahu bahawa mereka telah menemui apa yang mereka cari. Use for this purpose does not compete with the purposes of the original artwork, namely the artist's providing graphic design services to music concerns and in turn marketing music to the public.

Boleh digantikan?

Sebagai kulit penutup, imej ini tidak boleh digantikan dengan bahan berkandungan bebas atau mana-mana imej yang menunjukkan pembungkusan muzik yang mungkin juga mempunyai hak cipta atau mana-mana versi yang tidak benar berbanding versi asal yang tidak mencukupi untuk pengenalpastian atau ulasan.

Maklumat lain

Penggunaan kulit penutup dalam rencana mematuhi dasar kandungan tidak bebas Wikipedia dan kegunaan adil dibawah undang-undang hak cipta Amerika Syarikat seperti yang diterangkan di atas.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Spin 2 Litar Asmara//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:Spin2litarasmara.jpg

Perlesenan[sunting | sunting sumber]

Berhakcipta

Imej ini merupakan kulit sebuah album lagu atau single, dan hak ciptanya kemungkinan besar adalah milik syarikat rakaman atau artis yang menghasilkannya. Adalah dipercayai bahawa penggunaan imej leraian rendah

Kepada si pemuat naik: sila nyatakan dengan jelas sebab penggunaan dan sumber imej ini serta status hak ciptanya.

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa13:54, 20 Oktober 2015Gambar kenit bagi versi pada 13:54, 20 Oktober 2015650 × 654 (101 KB)Faiz Rangga (bincang | sumb.)

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata