Fail:Swami Vivekananda 1893 Scanned Image.jpg

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(1,312 × 1,910 piksel, saiz fail: 421 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

World Wide Web

Ringkasan

Keterangan
English: This image of Swami Vivekananda was taken by popular photographer Thomas Harrison in September 1893 in Harrison Studio, Chicago. This photographer had a studio at Central Music Hall. The pose of Vivekananda was later named as his "Chicago pose"... From this image of Harrison, Goes Lithography Company Ltd. made a colour poster which was circulated all over Chicago in 1893 (Source: Shankar see details in "Source" section below
Tarikh
Sumber Scanned from photograph, the photograph is available in most of the Ramakrishna Mission store or photo gallery and has been used in different books. A similar photograph can be found at Śaṅkara (2005) Acenā ajānā Bibekānanda (6. saṃskaraṇa. ed.), Kalakātā: Sahityam, pp. 126 ISBN: 8172670346.
Pengarang Thomas Harrison

Perlesenan

Public domain
Public domain
Fail media ini berada dalam domain awam di Amerika Syarikat. Ini sering diguna pakai di A.S. di mana hak cipta yang telah luput tarikhnya kebiasaannya disebabkan penerbitan pertama berlaku sebelum 1 Januari 1929. Sila lihat, laman ini untuk maklumat lanjut.

United States
United States
Imej ini mungkin berada dalam domain awam di luar Amerika Syarikat terutama di negara atau kawasan yang tidak mengamalkan peraturan jangka pendek (contohnya Tanah Besar China kecuali Hong Kong dan Macao, Kanada, Jerman, Mexico serta Switzerland). Pencipta dan tahun penerbitan imej ini merupakan maklumat penting dan mesti disertakan. Sila lihat Wikipedia:Domain awam dan Wikipedia:Hak cipta untuk maklumat lanjut.

External usage

Other than the internal usage, this file is also being used at—

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents
Swami Vivekananda— like a lake of knowledge in the dry and scanty desert of darknesses...

Items portrayed in this file

menggambarkan

Januari 1893Gregorian

MIME type Inggeris

image/jpeg

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa07:32, 5 Februari 2024Gambar kenit bagi versi pada 07:32, 5 Februari 20241,312 × 1,910 (421 KB)BeaoCropped < 1 % horizontally, 1 % vertically using CropTool with lossless mode. Removed border.
00:24, 12 Mac 2012Gambar kenit bagi versi pada 00:24, 12 Mac 20121,318 × 1,925 (462 KB)Titodutta

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Lihat banyak lagi penggunaan sejagat bagi fail ini.