Fail:TfNSW T3.svg

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(Fail SVG, ukuran dasar 188 × 188 piksel, saiz fail: 8 KB)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Ringkasan

Keterangan
English: A faithful recreation of the "T3" logo used by Transport for New South Wales for the T3 Bankstown Line service operated by Sydney Trains. The logo, part of Transport for New South Wales' "hop" design language, is used primarily in physical wayfinding at Sydney Trains and NSW TrainLink railway stations to indicate the operation of T3 Bankstown Line trains. Recreated in Inkscape 0.92, based off the "T3" logo featured in the April 2019 version of the Sydney rail network map.
Tarikh
Sumber Karya sendiri, based on work by Transport for New South Wales
Pengarang Philip Terry Graham
SVG genesis
InfoField
 
The SVG code is valid.
 
This text-logo was created with Inkscape.

Perlesenan

Public domain Imej geometri ringkas ini tidak layak mendapatkan hak cipta dan oleh itu ia berada dalam domain awam kerana ia adalah harta milik bersama sepenuhnya dan tidak mengandungi penulisan yang asal.
Heptagon
Heptagon
Public domain
Imej ini hanya mengandungi bentuk geometri mudah dan/atau teks. Ia tidak memenuhi ciri-ciri keaslian yang diperlukan untuk perlindungan hak cipta dan oleh itu, imej tersebut merupakan dalam domain awam. Walaupun imej itu bebas daripada sekatan hak cipta, imej ini mungkin masih tertakluk kepada sekatan yang lain. Sila lihat WP:PD atau laman perbualan:PD-textlogo untuk maklumat lanjut.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents
Logo for the T3 Bankstown Line service

Items portrayed in this file

menggambarkan

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa23:45, 3 Mei 2019Gambar kenit bagi versi pada 23:45, 3 Mei 2019188 × 188 (8 KB)PhilipTerryGrahamNew trace based on the April 2019 map; more efficient tracing and exact colour hue
04:47, 31 Ogos 2017Gambar kenit bagi versi pada 04:47, 31 Ogos 2017177 × 176 (19 KB)PhilipTerryGrahamUser created page with UploadWizard

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Metadata