Fail:Ubuntu 10.04 LTS.png

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Fail asli(1,366 × 768 piksel, saiz fail: 364 KB, jenis MIME: image/png)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Keterangan
Deutsch: Ein Bildschirmfoto von Ubuntu 10.04 in der Standardkonfiguration.
English: A screenshot of Ubuntu 10.04 LTS in its default configuration.
Tarikh
Sumber A screenshot of my computer
Pengarang Canonical
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)

Tangkap layar ini tidak mengandungi bahagian hak cipta yang layak atau visual perisian berhak cipta, atau penulis telah melancarkan di bawah perlesenan bebas (yang perlu ditunjukkan di bawah notis ini) dan mengikuti garis panduan perlesenan untuk hak cipta Wikimedia Commons. Anda boleh menggunakannya secara bebas berdasarkan lesen-lesen yang tertentu. Lesen perisian bebas:

GNU head

Karya ini merupakan perisian bebas; anda boleh mengedarkannya semula dan/atau mengubahsuainya di bawah syarat-syarat the Lesen Awam Am GNU seperti yang diterbitkan oleh Yayasan Perisian Bebas; sama ada versi 2 Lesen ini atau sebarang versi selepasnya. Karya ini diedarkan dengan harapan agar ia menjadi berguna, tetapi tanpa sebarang waranti; tanpa pun waranti tersirat kebolehdagangan atau kesesuaian untuk tujuan tertentu. Rujuk versi 2 dan versi 3 Lesen Awam Am GNU untuk butiran selanjutnya.

Perhatian: Jika tangkap layar ini menunjukkan kerja bukan hasil langsung daripada kod program itu sendiri, seperti teks atau grafik yang bukan sebahagian daripada program, lesen untuk kerja itu mestilah ditunjukkan secara berasingan.


Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

30 April 2010

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa07:37, 30 April 2010Gambar kenit bagi versi pada 07:37, 30 April 20101,366 × 768 (364 KB)Estemi{{Information |Description= A screenshot of Ubuntu 10.04 LTS in its default configuration. |Source=A screenshot of my computer |Date=30 April 2010 |Author=Canonical |Permission={{free screenshot|license={{GPL}}}} |other_versions= }} [[Category:Ubuntu Linu

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut: