Teng Chang Kim: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Hang Li Po (bincang | sumb.)
Mencipta laman baru dengan kandungan 'YB Teng Chang Kim adalah ahli politik Malaysia berketurunan Cina yang merupakan Speaker Dewan Selangor dan juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawas...'
 
Aurora (bincang | sumb.)
kemas
Baris 1: Baris 1:
YB Teng Chang Kim adalah ahli politik [[Malaysia]] berketurunan [[Cina]] yang merupakan Speaker Dewan Selangor dan juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Sg. Pinang, Kelang dari parti [[DAP]]. Beliau juga adalah pengerusi [[Selcat]].
'''Teng Chang Kim''' adalah ahli politik [[Malaysia]] berketurunan [[orang Cina Malaysia|Cina]] yang merupakan Speaker Dewan Negeri Selangor. Beliau merupakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan [[Sungai Pinang, Selangor|Sungai Pinang]], Klang dari [[Parti Tindakan Demokratik]] (DAP) sejak 2004. Beliau juga adalah pengerusi [[Selcat]].

==Pautan luar==


== Pautan luar ==
*[http://tengchangkhim.blogspot.com/ Laman Rasmi YB Teng Chang Kim]
*[http://tengchangkhim.blogspot.com/ Laman Rasmi YB Teng Chang Kim]


[[Kategori:Ahli politik DAP]]
{{tunas}}
[[Kategori:ADUN DAP 2008]]
[[Kategori:ADUN Selangor]]

[[Kategori:ADUN Selangor 2008]]

[[Kategori:Selcat]]
[[Kategori:Selcat]]
{{tunas-politik}}

Semakan pada 02:47, 8 Disember 2010

Teng Chang Kim adalah ahli politik Malaysia berketurunan Cina yang merupakan Speaker Dewan Negeri Selangor. Beliau merupakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Sungai Pinang, Klang dari Parti Tindakan Demokratik (DAP) sejak 2004. Beliau juga adalah pengerusi Selcat.

Pautan luar