Neil Lucas: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
 
Master2841 (bincang | sumb.)
k kemaskini
Baris 1: Baris 1:
'''Neil Lucas''' adalah Pentadbir [[Pulau Christmas]] and [[Kepulauan Cocos (Keeling)]]. He took office in January 2006.
'''Neil Lucas''' adalah Pentadbir [[Pulau Christmas]] dan [[Kepulauan Cocos (Keeling)]]. Dia mula berkhidmat pada bulan Januari 2006.


Dia adalah bekas CEO untuk Bandaraya [[Berwick, Victoria|Berwick]], Datuk Bandar [[Bandaraya Casey|Casey]], Ahli Negeri untuk Eumemmerring, Parliamentary Secretary to the Leader of the [[Victorian Legislative Council]] and consultant to the Victorian Ministers for Local Government and Planning.
Dia adalah bekas Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) untuk Bandaraya [[Berwick, Victoria|Berwick]], Datuk Bandar [[Bandaraya Casey|Casey]], Ahli Negeri untuk Eumemmerring, Setiausaha Parlimen bagi Ketua [[Majlis Perundangan Victoria]] dan konsultan kepada Menteri-menteri Victoria untuk Perancangan dan Kerajaan Tempatan. Bekas Pentadbir adalah Evan Williams (2003-2005)
Bekas Pentadbir adalah Evan Williams (2003-2005)


==External link==
==Pautan luar==
*[http://www.ministers.dotars.gov.au/jl/releases/2005/December/l147_2005.htm Official press release]
*{{en}} [http://www.ministers.dotars.gov.au/jl/releases/2005/December/l147_2005.htm Kenyataan Media Rasmi]


[[Kategori:Ahli politik Australia]]


[[en:Neil Lucas]]
{{Australia-politician-stub}}

Semakan pada 07:01, 12 Oktober 2006

Neil Lucas adalah Pentadbir Pulau Christmas dan Kepulauan Cocos (Keeling). Dia mula berkhidmat pada bulan Januari 2006.

Dia adalah bekas Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) untuk Bandaraya Berwick, Datuk Bandar Casey, Ahli Negeri untuk Eumemmerring, Setiausaha Parlimen bagi Ketua Majlis Perundangan Victoria dan konsultan kepada Menteri-menteri Victoria untuk Perancangan dan Kerajaan Tempatan. Bekas Pentadbir adalah Evan Williams (2003-2005)

Pautan luar