Fitri Haris: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Tiada ringkasan suntingan
Baris 15: Baris 15:
|URL =
|URL =
}}
}}
'''Mohamad Fitri bin Mohamad Haris''' atau juga dikenali sebagai ''Fitri'' atau ''Pit'' merupakan salah seorang daripada bekas anggota kumpulan [[UNIC]] (2002-2008) yang merupakan kumpulan [[penyanyi]] [[Malaysia]] yang menyampaikan lagu berirama [[nasyid]]. Mohamad Fitri bin Mohamad Haris dilahirkan pada 5 Jun 1984, dan berasal dari [[Negeri Sembilan]]. Mohamad Fitri bin Mohamad Haris merupakan penuntut di salah sebuah [[universiti|IPT]] di [[Universiti Islam Antarabangsa Malaysia|UIAM]], Gombak dalam jurusan ''Ilmu Wahyu''.
'''Mohamad Fitri bin Mohamad Haris''' atau juga dikenali sebagai ''Fitri'' atau ''Pit'' merupakan salah seorang daripada bekas anggota kumpulan [[UNIC]] (2002-2008) yang merupakan kumpulan [[penyanyi]] [[Malaysia]] yang menyampaikan lagu berirama [[nasyid]]. Mohamad Fitri bin Mohamad Haris dilahirkan pada 5 Jun 1984, dan berasal dari [[Kuala Pilah]], [[Negeri Sembilan]]. Mohamad Fitri bin Mohamad Haris merupakan penuntut di salah sebuah [[universiti|IPT]] di [[Universiti Islam Antarabangsa Malaysia|UIAM]], Gombak dalam jurusan ''Ilmu Wahyu''.


Beliau kini telah mendirikan rumahtangga dengan pilihan hatinya yang berasal dari [[Singapura]] dan kini mempunyai seorang anak bernama Sofia Solehah.
Beliau kini telah mendirikan rumahtangga dengan pilihan hatinya yang berasal dari [[Singapura]] dan kini mempunyai seorang anak bernama Sofia Solehah.

Semakan pada 03:01, 18 September 2013

Fitri
Nama lahirMohamad Fitri bin Mohamad Haris
Berasal dariMalaysia Malaysia
PekerjaanPenyanyi
Pengkarya berkait
Kumpulan UNIC

Mohamad Fitri bin Mohamad Haris atau juga dikenali sebagai Fitri atau Pit merupakan salah seorang daripada bekas anggota kumpulan UNIC (2002-2008) yang merupakan kumpulan penyanyi Malaysia yang menyampaikan lagu berirama nasyid. Mohamad Fitri bin Mohamad Haris dilahirkan pada 5 Jun 1984, dan berasal dari Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Mohamad Fitri bin Mohamad Haris merupakan penuntut di salah sebuah IPT di UIAM, Gombak dalam jurusan Ilmu Wahyu.

Beliau kini telah mendirikan rumahtangga dengan pilihan hatinya yang berasal dari Singapura dan kini mempunyai seorang anak bernama Sofia Solehah.

Pautan luar