Kategori:Rencana untuk dipadamkan: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Hanamanteo (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Amir Hamzah 2008 (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1: Baris 1:
{{jalan pintas|KAT:PDM}}
{{jalan pintas|KAT:PDM}}


Rencana-rencana, gambar-gambar atau kategori-kategori yang terdapat di bawah telah dicalonkan oleh sebahagian pengguna untuk dipadamkan. Anda digalakkan memberi pandangan mengenai cadangan tersebut. Sila berikan tempoh 7 hari bagi pencipta rencana membuat pembetulan/memberikan rujukan/menulis semula rencana mereka. Rencana yang memenuhi kriteria yang terkandung dalam [[Wikipedia:Kriteria penghapusan segera]] akan dihapusan serta-merta. Sekiranya sesuatu laman itu sentiasa dicalonkan untuk dipadamkan, ia bukan bermakna rencana tersebut tidak perlu, mungkin cuma perlu dibaikpulih. Lihat [[Wikipedia:Menghapuskan laman]] untuk panduan.
Rencana-rencana, gambar-gambar atau kategori-kategori yang terdapat di bawah telah dicalonkan oleh sebahagian pengguna untuk dipadamkan. Anda digalakkan memberi pandangan mengenai cadangan tersebut. Sila berikan tempoh 7 hari bagi pencipta rencana membuat pembetulan/memberikan rujukan/menulis semula rencana mereka. Rencana yang memenuhi kriteria yang terkandung dalam [[Wikipedia:Kriteria penghapusan segera]] akan dihapuskan serta-merta. Sekiranya sesuatu laman itu sentiasa dicalonkan untuk dipadamkan, ia bukan bermakna rencana tersebut tidak diperlukan tetapi mungkin cuma perlu dibaik pulih. Lihat [[Wikipedia:Menghapuskan laman]] untuk panduan.


[[Kategori:Panduan Wikipedia]]
[[Kategori:Panduan Wikipedia]]

Semakan pada 03:45, 17 Disember 2014

Rencana-rencana, gambar-gambar atau kategori-kategori yang terdapat di bawah telah dicalonkan oleh sebahagian pengguna untuk dipadamkan. Anda digalakkan memberi pandangan mengenai cadangan tersebut. Sila berikan tempoh 7 hari bagi pencipta rencana membuat pembetulan/memberikan rujukan/menulis semula rencana mereka. Rencana yang memenuhi kriteria yang terkandung dalam Wikipedia:Kriteria penghapusan segera akan dihapuskan serta-merta. Sekiranya sesuatu laman itu sentiasa dicalonkan untuk dipadamkan, ia bukan bermakna rencana tersebut tidak diperlukan tetapi mungkin cuma perlu dibaik pulih. Lihat Wikipedia:Menghapuskan laman untuk panduan.

Laman-laman dalam kategori "Rencana untuk dipadamkan"

Yang berikut ialah 2 daripada 2 buah laman dalam kategori ini.