Perbincangan pengguna:Chongkian: Perbezaan antara semakan

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
→‎Membuang tag: bahagian baru
Chongkian (bincang | sumb.)
Baris 30: Baris 30:


Boleh saya tahu kenapa anda membuang tag seperti <nowiki>{{Bangunan Kelantan}}</nowiki> [[Pengguna:Yosri|Yosri]] ([[Perbincangan pengguna:Yosri|bincang]]) 00:11, 8 April 2017 (UTC)
Boleh saya tahu kenapa anda membuang tag seperti <nowiki>{{Bangunan Kelantan}}</nowiki> [[Pengguna:Yosri|Yosri]] ([[Perbincangan pengguna:Yosri|bincang]]) 00:11, 8 April 2017 (UTC)
:Jika bangunan kelantan wujud, lebih baik tempat ini di senaraikan di bawah 'bangunan, monumen dan tempat bersejarah di kelantan' templat. tetapi ia juga akan disenaraikan dalam Kategori:Binaan dan struktur di Kelantan, yang kadangkala perlu di masukkan ke dalam kategori yang lebih terperinci kerana tidak semestinya ia benar untuk diletakkan di kategori itu.

:Dan saya telah mengalihkan artikel 'Daerah Kluang' ke 'Kluang' kerana kedua-duanya merujuk kepada ''daerah kluang''. Manakala ''bandar kluang'' telah ditulis di dalam artikel 'Bandar Kluang'. [[Pengguna:Chongkian|Chongkian]] ([[Perbincangan pengguna:Chongkian|bincang]]) 07:47, 8 April 2017 (UTC)

Semakan pada 07:47, 8 April 2017

Selamat datang ke Wikipedia Bahasa Melayu!
Salam sejahtera Chongkian! Terima kasih kerana mendaftar di Wikipedia Bahasa Melayu!
Berikut merupakan beberapa pautan yang dapat anda layari jika masih baru di Wikipedia:

Lihat juga tutorial dan meja bantuan Wikipedia. Untuk menandatangani pesanan anda pada laman perbualan, seperti laman ini, letakkan ~~~~ (empat kali tanda gelombang) atau klik butang Tandatangan dan cap waktu pada laman penyuntingan.

Semoga anda menikmati kunjungan anda di Wikipedia Bahasa Melayu. Selamat menyumbang!

--Algazel (bincang) 23:44, 21 Julai 2013 (UTC)[balas]

Dijemput mengundi penyelia kecemasan

Sila ke Wikipedia:Penyelia/Pengundian/Murbaut untuk mengundi. Wikipedia memerlukan sekurang kurangnya satu undian untuk menyokong dari Anda Murbaut (bincang) 12:16, 30 Oktober 2016 (UTC)[balas]

Melibatkan diri untuk mengundi calon birokrat WBM

Salam sejahtera saudara/i, terlebih dahulu saya mohon jasa baik anda untuk melibatkan diri dalam memilih birokrat di WBM memandangkan situasi semasa di WBM dimana birokrat sedia ada di WBM agak tidak aktif dan memerlukan sekurang-kurangnya seorang untuk dilantik sebagai birokrat bagi memastikan WBM dapat berurusan dengan lebih cekap. Saya harap anda dapat melibatkan diri dengan mengundi saudara Zamwan sebagai birokrat WBM di sini, undian anda amat bermakna bagi kami semua sebagai warga WBM. Terima kasih. Aplikasi (bincang) 16:11, 24 Januari 2017 (UTC)[balas]

Membuang tag

Boleh saya tahu kenapa anda membuang tag seperti {{Bangunan Kelantan}} Yosri (bincang) 00:11, 8 April 2017 (UTC)[balas]

Jika bangunan kelantan wujud, lebih baik tempat ini di senaraikan di bawah 'bangunan, monumen dan tempat bersejarah di kelantan' templat. tetapi ia juga akan disenaraikan dalam Kategori:Binaan dan struktur di Kelantan, yang kadangkala perlu di masukkan ke dalam kategori yang lebih terperinci kerana tidak semestinya ia benar untuk diletakkan di kategori itu.
Dan saya telah mengalihkan artikel 'Daerah Kluang' ke 'Kluang' kerana kedua-duanya merujuk kepada daerah kluang. Manakala bandar kluang telah ditulis di dalam artikel 'Bandar Kluang'. Chongkian (bincang) 07:47, 8 April 2017 (UTC)[balas]