Pengguna:SNN1395: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
SNN1395 (bincang | sumb.)
Salam perkenalan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
 
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1: Baris 1:
Salam semua! Akaun ini adalah akaun pendua [[Pengguna:SNN95|SNN95]] jika saya menyunting menggunakan [[telefon pintar]]. Sebab saya membuat akaun baru ini kerana saya lupa di mana saya simpan kod token dwipengesahan saya jika [[Google Authenticator]] tidak berfungsi atau hilang selepas menukar telefon baru. Jadi jika anda juga salah seorang mangsa penggunaan ciri-ciri ini, simpanlah kod dwi pengesahan yang diberikan baik-baik.
Salam semua! Akaun ini adalah akaun pendua [[Pengguna:SNN95|SNN95]] jika saya menyunting menggunakan [[telefon pintar]] atau selain daripada [[laptop]]. Sebab saya membuat akaun baru ini kerana saya lupa di mana saya simpan kod token dwipengesahan saya jika [[Google Authenticator]] tidak berfungsi atau hilang selepas menukar telefon baru. Jadi jika anda juga salah seorang mangsa penggunaan ciri-ciri ini, simpanlah kod dwipengesahan yang diberikan baik-baik.

Semakan pada 04:03, 27 April 2018

Salam semua! Akaun ini adalah akaun pendua SNN95 jika saya menyunting menggunakan telefon pintar atau selain daripada laptop. Sebab saya membuat akaun baru ini kerana saya lupa di mana saya simpan kod token dwipengesahan saya jika Google Authenticator tidak berfungsi atau hilang selepas menukar telefon baru. Jadi jika anda juga salah seorang mangsa penggunaan ciri-ciri ini, simpanlah kod dwipengesahan yang diberikan baik-baik.