Perempuan Dalam Pasungan: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 1: Baris 1:
'''Perempuan Dalam Pasungan''' adalah merupakan drama terbitan Darkwave yang diarahkan oleh [[Rafiena Ezanee Ramli|Dato' Rafiena Ezanee]]. Drama ini disiarkan di [[Astro Prima]] (105) dan di [[Astro Maya HD]] (135) bermula 14 Mac 2014. Dibintangi oleh barisan pelakon hebat seperti [[Eizlan Yusof|Dato' Eizlan Yusof]], [[Rafiena Ezanee Ramli|Dato' Rafena Ezanee]], [[Lia Natalia]], [[Farahdhiya]], [[Rahim Jailani]], [[Rosnah Mat Aris]], [[Zul Huzaimy]], [[Safura Ya'cob]] serta penampilan khas penyanyi [[Indonesia]], [[Shae]].
'''Perempuan Dalam Pasungan''' adalah merupakan drama terbitan Darkwave yang diarahkan oleh [[Rafiena Ezanee Ramli|Dato' Rafiena Ezanee]]. Drama ini disiarkan di [[Astro Prima]] (105) dan di [[Astro Maya HD]] (135) bermula 14 Mac 2014. Dibintangi oleh barisan pelakon hebat seperti [[Eizlan Yusof|Dato' Eizlan Yusof]], [[Rafiena Ezanee Ramli|Dato' Rafiena Ezanee]], [[Lia Natalia]], [[Farahdhiya]], [[Rahim Jailani]], [[Rosnah Mat Aris]], [[Zul Huzaimy]], [[Safura Ya'cob]] serta penampilan khas penyanyi [[Indonesia]], [[Shae]].


==Sinopsis==
==Sinopsis==

Semakan pada 08:09, 30 Januari 2020

Perempuan Dalam Pasungan adalah merupakan drama terbitan Darkwave yang diarahkan oleh Dato' Rafiena Ezanee. Drama ini disiarkan di Astro Prima (105) dan di Astro Maya HD (135) bermula 14 Mac 2014. Dibintangi oleh barisan pelakon hebat seperti Dato' Eizlan Yusof, Dato' Rafiena Ezanee, Lia Natalia, Farahdhiya, Rahim Jailani, Rosnah Mat Aris, Zul Huzaimy, Safura Ya'cob serta penampilan khas penyanyi Indonesia, Shae.

Sinopsis

Pelakon

Rujukan