Kan Jong-wook: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Polar (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1: Baris 1:
'''''Kan Jong-wook''''' ([[Bahasa Korea]]: ''간종욱''; lahir April, 1982) adalah penyanyi [[Korea Selatan]]. Dia adalah saudara kembar penulis lirik Kan Jong-woo. Mereka telah membentuk duo vokal K-pop yang disebut "J2" ([[Bahasa Korea]]: 제이 투) pada tahun 2010.§Dia menyanyikan banyak lagu K-pop, termasuk runut suara asli untuk siri televisyen ''[[Apgujeong Midnight Sun]]'', ''[[Royal Family]]'', ''[[May Queen]]'', ''[[Pink Lipstick]]'', ''[[Bravo, My Love!]]'' , dan ''[[Gloria]]''. Dia telah merakam lebih dari 24 album (OST + single berjudul single dan drama lanjutan).
'''''Kan Jong-wook''''' ([[Bahasa Korea]]: ''간종욱''; lahir April, 1982) ialah penyanyi [[Korea Selatan]]. Dia ialah saudara kembar penulis lirik Kan Jong-woo. Mereka telah membentuk duo vokal K-pop yang disebut "J2" ([[Bahasa Korea]]: 제이 투) pada tahun 2010.§Dia menyanyikan banyak lagu K-pop, termasuk runut suara asli untuk siri televisyen ''[[Apgujeong Midnight Sun]]'', ''[[Royal Family]]'', ''[[May Queen]]'', ''[[Pink Lipstick]]'', ''[[Bravo, My Love!]]'' , dan ''[[Gloria]]''. Dia telah merakam lebih dari 24 album (OST + single berjudul dan drama lanjutan).
{{Infobox musical artist
{{Infobox musical artist
| name = Kan Jong-wook
| name = Kan Jong-wook

Semakan pada 11:42, 5 April 2021

Kan Jong-wook (Bahasa Korea: 간종욱; lahir April, 1982) ialah penyanyi Korea Selatan. Dia ialah saudara kembar penulis lirik Kan Jong-woo. Mereka telah membentuk duo vokal K-pop yang disebut "J2" (Bahasa Korea: 제이 투) pada tahun 2010.§Dia menyanyikan banyak lagu K-pop, termasuk runut suara asli untuk siri televisyen Apgujeong Midnight Sun, Royal Family, May Queen, Pink Lipstick, Bravo, My Love! , dan Gloria. Dia telah merakam lebih dari 24 album (OST + single berjudul dan drama lanjutan).

Kan Jong-wook
Juga dikenali sebagai
R.envy
Kelahiran (1982-04-11) 11 April 1982 (umur 42)
South Korea
GenreK-pop
Pekerjaan
  • Singer
  • songwriter
Tahun aktif2004–present

Diskografi

Album studio

  • Weak Man (2006)
  • Life Is Drama (2009)
  • 10 Years Short (2011)

Single OST Drama

Filemografi

Drama

Rujukan