Dangerous Woman (siri TV Korea Selatan): Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Polar (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1: Baris 1:
'''''Dangerous Woman''''' ([[Bahasa Korea]]: ''위험한 여자; RR: Wiheomhan Yeoja'') adalah siri televisyen Korea Selatan 2011 yang dibintangi oleh Go Eun-mi, Hwang Bo-ra, Kim Jung-hyun, dan Yeo Hyun-soo. Opera sabun pagi ditayangkan di MBC pada hari Isnin hingga Jumaat pada jam 7:50 pagi dari 10 Oktober 2011 hingga 30 Mac 2012 untuk 124 episod.
'''''Dangerous Woman''''' ([[Bahasa Korea]]: ''위험한 여자; RR: Wiheomhan Yeoja'') ialah siri televisyen Korea Selatan 2011 yang dibintangi oleh Go Eun-mi, Hwang Bo-ra, Kim Jung-hyun, dan Yeo Hyun-soo. Drama pagi ini ditayangkan di MBC pada hari Isnin hingga Jumaat pada jam 7:50 pagi dari 10 Oktober 2011 hingga 30 Mac 2012 untuk 124 episod.


{{Infobox television
{{Infobox television

Semakan pada 11:43, 5 April 2021

Dangerous Woman (Bahasa Korea: 위험한 여자; RR: Wiheomhan Yeoja) ialah siri televisyen Korea Selatan 2011 yang dibintangi oleh Go Eun-mi, Hwang Bo-ra, Kim Jung-hyun, dan Yeo Hyun-soo. Drama pagi ini ditayangkan di MBC pada hari Isnin hingga Jumaat pada jam 7:50 pagi dari 10 Oktober 2011 hingga 30 Mac 2012 untuk 124 episod.

Dangerous Woman
Genre
Ditulis olehLee Hong-ku
PengarahLee Min-soo
Dibintangi oleh
Lagu penutup"Rain or Snow" by Kan Jong-wook
Negara asalSouth Korea
BahasaKorean
Bilangan episod124
Penerbitan
Tempoh siaran30 minutes
Syarikat penerbitan
MBC C&I
Penyiaran
Saluran asalMunhwa Broadcasting Corporation
Format gambarHD
Siaran asal10 Oktober 2011 (2011-10-10) – 30 Mac 2012 (2012-03-30)
Pautan luar
Laman sesawang

Sinopsis

Apabila semua yang anda percayai seumur hidup berubah menjadi kebohongan yang dahsyat, maka adakah anda akan mengarahkan kemarahan anda kepada orang yang menyebabkan semuanya atau memaafkan orang itu? Drama ini mengisahkan tentang orang-orang yang cenderung untuk mendapatkan kembali apa yang mereka fikirkan sebagai hak mereka sementara di seberang, ada orang yang akan berjuang untuk melindungi apa yang menjadi milik mereka. Pada mulanya, kedua-dua belah pihak saling membenci. Mereka melakukan perkara-perkara keji yang akan menjadikannya mustahil untuk membuat sesuatu yang betul lagi. Tetapi masih ada sedikit harapan. Kemarahan yang terpendam dalam diri mereka melembutkan dan mereka memulakan jalan pemulihan dan penebusan yang akan memungkinkan mereka untuk memaafkan musuh mereka dan menguburkan kapak. Drama ini bukan kisah tentang balas dendam dan penderitaan tetapi kisah pemulihan dan keharmonian. Penonton akan bersimpati dengan penderitaan dan keperitan mereka sambil turut bergembira dengan kebahagiaan mereka. Jauh dari semua itu adalah bahawa cinta adalah kekuatan yang kuat yang dapat menaklukkan semuanya.

Pelakon

Watak utama

Keluarga Kang

Watak tambahan

Rujukan