The Band: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 1: Baris 1:
'''The Band''' adalah merupakan sebuah program realiti pencarian bakat nyanyian dan tarian di [[Malaysia]]. Seramai 32 peserta telah dipilih dari [[Malaysia]], [[Indonesia]] dan [[Singapura]] melalui proses sesi ujibakat. Mereka akan dibahagikan mengikut kumpulan setiap minggu. Rancangan ini disiarkan secara serentak pada setiap hari Sabtu, jam 9 malam bermula 7 April 2010 di saluran [[Astro Ria]] dan [[Astro Maya HD]].
'''The Band''' adalah merupakan sebuah program realiti pencarian bakat nyanyian dan tarian di [[Malaysia]]. Seramai 32 peserta telah dipilih dari [[Malaysia]], [[Indonesia]] dan [[Singapura]] melalui sesi ujibakat. Mereka akan dibahagikan mengikut kumpulan setiap minggu. Rancangan ini disiarkan secara serentak pada setiap hari Sabtu, jam 9 malam bermula 7 April 2010 di saluran [[Astro Ria]] dan [[Astro Maya HD]].


==Format rancangan==
==Format rancangan==

Semakan pada 14:27, 16 Mei 2021

The Band adalah merupakan sebuah program realiti pencarian bakat nyanyian dan tarian di Malaysia. Seramai 32 peserta telah dipilih dari Malaysia, Indonesia dan Singapura melalui sesi ujibakat. Mereka akan dibahagikan mengikut kumpulan setiap minggu. Rancangan ini disiarkan secara serentak pada setiap hari Sabtu, jam 9 malam bermula 7 April 2010 di saluran Astro Ria dan Astro Maya HD.

Format rancangan

Peserta

Ringkasan konsert

Carta penyingkiran

Hadiah

Penaja

Rujukan