Pengguna:Amirfikrie: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Amirfikrie (bincang | sumb.)
Baris 11: Baris 11:


==Pendidikan==
==Pendidikan==
Mendapat pendidikan awal di [[Sekolah Rendah Kebangsaan Sri Laksamana]], [[Masjid Tanah]], [[Melaka]]. Setelah menamatkan darjah enam pada tahun 1999, dia menyambung pendidikan di [[Sekolah Menengah Kebangsaan Ghafar Baba]] yang terletak di bandar yang sama. Keputusan peperiksaan [[Penilaian Menengah Rendah]] yang memberangsangkan membolehkan dirinya meneruskan pembelajaran ke tingkatan empat di [[Sekolah Menengah Sains Muzaffar Syah]] yang terletak di Ayer Keroh, [[Melaka]]. Menamatkan pengajian A-Level di [[INTEC]] [[UiTM]] pada bulan Jun 2007, disusuli dengan pengajian tinggi dalam bidang Pengurusan Projek (pembinaan) di Fachhochschule Biberach, Baden-Württemberg, [[Jerman]] sejak bulan Mac 2008.
Mendapat pendidikan awal di [[Sekolah Rendah Kebangsaan Sri Laksamana]], [[Masjid Tanah]], [[Melaka]]. Setelah menamatkan darjah enam pada tahun 1999, dia menyambung pendidikan di [[Sekolah Menengah Kebangsaan Ghafar Baba]] yang terletak di bandar yang sama. Keputusan peperiksaan [[Penilaian Menengah Rendah]] yang memberangsangkan membolehkan dirinya meneruskan pembelajaran ke tingkatan empat di [[Sekolah Menengah Sains Muzaffar Syah]] yang terletak di [[Ayer Keroh]], [[Melaka]]. Menamatkan pengajian A-Level di [[INTEC]] [[UiTM]] pada bulan Jun 2007, disusuli dengan pengajian tinggi dalam bidang Pengurusan Projek (pembinaan) di Fachhochschule Biberach, Baden-Württemberg, [[Jerman]] sejak bulan Mac 2008.


==Pautan Luar==
==Pautan Luar==

Semakan pada 20:03, 1 Julai 2008

Pengguna ini berasal dari Malaysia.
frames
frames
Pengguna ini beridentiti Melayu.

Pengenalan

Bernama Mohamad Amir Fikrie Bin Md Arif dan dilahirkan pada bulan September 1987.

Pendidikan

Mendapat pendidikan awal di Sekolah Rendah Kebangsaan Sri Laksamana, Masjid Tanah, Melaka. Setelah menamatkan darjah enam pada tahun 1999, dia menyambung pendidikan di Sekolah Menengah Kebangsaan Ghafar Baba yang terletak di bandar yang sama. Keputusan peperiksaan Penilaian Menengah Rendah yang memberangsangkan membolehkan dirinya meneruskan pembelajaran ke tingkatan empat di Sekolah Menengah Sains Muzaffar Syah yang terletak di Ayer Keroh, Melaka. Menamatkan pengajian A-Level di INTEC UiTM pada bulan Jun 2007, disusuli dengan pengajian tinggi dalam bidang Pengurusan Projek (pembinaan) di Fachhochschule Biberach, Baden-Württemberg, Jerman sejak bulan Mac 2008.

Pautan Luar


Ini adalah laman pengguna Wikipedia.

Jika anda mendapati laman ini pada mana-mana tapak selain dari Wikipedia, anda sedang melihat cermin laman. Berhati-hati bahawa yang laman ini mungkin bukan yang terkini, dan pengguna asal laman ini mungkin tidak mempunyai hubungan peribadi dengan mana-mana tapak selain dari Wikipedia sendiri. Laman asal terletak di http://ms.wikipedia.org/wiki/Pengguna:Amirfikrie.

Wikimedia Foundation
Wikimedia Foundation