Parti Bansa Dayak Sarawak: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
 
Yosri (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1: Baris 1:
'''Parti Bangsa Dayak Sarawak''' (PBDS) atau juga dikenali sebagai ''Sarawak Native People's Party'' merupakan salah satu [[parti-parti politik Malaysia|parti politik Malaysia]]. '''Parti Bangsa Dayak Sarawak''' merupakan sebuah parti politik minoriti bangsa Dayak [[Sarawak]] yang ditubuhkan pada 1983 di [[Malaysia]].
'''Parti Bansa Dayak Sarawak''' (PBDS) atau juga dikenali sebagai ''Sarawak Native People's Party'' merupakan salah satu [[parti-parti politik Malaysia|parti politik Malaysia]]. '''Parti Bansa Dayak Sarawak''' merupakan sebuah parti politik minoriti bangsa Dayak [[Sarawak]] yang ditubuhkan pada 1983 di [[Malaysia]].

{{msg:stub}}
{{msg:stub}}

Semakan pada 10:20, 8 April 2004

Parti Bansa Dayak Sarawak (PBDS) atau juga dikenali sebagai Sarawak Native People's Party merupakan salah satu parti politik Malaysia. Parti Bansa Dayak Sarawak merupakan sebuah parti politik minoriti bangsa Dayak Sarawak yang ditubuhkan pada 1983 di Malaysia.


Jika anda melihat rencana yang menggunakan templat {{tunas}} ini, gantikanlah ia dengan templat tunas yang lebih spesifik.