Pengguna:Amirul1996: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Amirul1996 (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Amirul1996 (bincang | sumb.)
Baris 4: Baris 4:
== Aluan Pengguna ==
== Aluan Pengguna ==


Dalam proses...
Terima kasih kerana melayari halaman Pengguna:Amirul1996 (Saya la tu hahaha). Pada zaman sekarang, pengetahuan ICT dan bidang lisan adalah penting kerana ia menyumbang dalam mengeluarkan idea-idea yang berkualiti dan logik. Begitulah yang berlaku pada saya, Amirul Zahiddin. Semenjak Rabu 26 Ogos 2009, saya telah memulakan "karier" saya untuk menyunting pelbagai rencana berkaitan dengan sekolah-sekolah di Melaka. Ia bertujuan untuk mengatasi masalah yang berlaku kepada sahabat saya yang meminta pertolongan untuk membuat kajian mengenai sekolahnya. Mengapa dia tidak buat sendiri? Haa.. Itulah yang kita fikir-fikirkan. Yang menjadi masalah ialah pengetahuan ICT yang sangat kurang di luar bandar, sebab itulah saya menyunting pelbagai rencana sekolah untuk kebaikan kepada mereka yang memerlukan rencana tersebut. Walau bagaimanapun, masih terdapat pelbagai maklumat yang perlu saya cari dan kumpul kerana kekurangan maklumat di Internet. Terima kasih kepada yang komen mengenai rencana yang saya sunting, saya akan ''improve'' pengetahuan saya dalam bidang rencana dan lisan, insya-Allah.


== Tujuan Pengguna ==
== Tujuan Pengguna ==

Semakan pada 15:20, 28 Ogos 2009

Selamat Datang Ke Halaman Pengguna:Amirul1996

Aluan Pengguna

Dalam proses...

Tujuan Pengguna

Lencana SMK Iskandar Shah

Berkat usaha ayah saya dalam bidang pengetahuan ICT, akhirnya saya dapat juga mempelajari daripada beliau. Berikut ialah suntingan yang telah saya buat berdasarkan maklumat yang saya dapat di laman web :

Saya bertujuan untuk menyunting suntingan di atas kerana ingin berkongsi maklumat bersama mereka yang memerlukannya. Akan tetapi, saya masih perlukan maklumat yang penuh dan lengkap mengenai suntingan di atas kerana kesempitan maklumat di laman web. Oleh itu, saya harap kepada sesiapa yang mempunyai maklumat untuk suntingan di atas, sumbangan anda boleh disalurkan melalui emel - amirul_zahiddin@yahoo.com. Segala sumbangan anda akan saya gunakan sebaik mungkin agar tidak tercemar nama baik anda.


Sebagai seorang Islam, adalah menjadi suatu ibadah supaya kita terus mendapatkan ilmu biarpun ilmu itu diperlukan atau tidak. Jadi, marilah kita sama-sama memperkembangkan lagi pengetahuan kita dalam WikiPedia dengan seluas-luasnya!!

Ini adalah laman pengguna Wikipedia.

Jika anda mendapati laman ini pada mana-mana tapak selain dari Wikipedia, anda sedang melihat cermin laman. Berhati-hati bahawa yang laman ini mungkin bukan yang terkini, dan pengguna asal laman ini mungkin tidak mempunyai hubungan peribadi dengan mana-mana tapak selain dari Wikipedia sendiri. Laman asal terletak di http://ms.wikipedia.org/wiki/Pengguna:Amirul1996.

Wikimedia Foundation
Wikimedia Foundation


Mulakan rencana baru

Sesiapa pun boleh menulis untuk Wikipedia!
Taipkan satu tajuk:
dan klik "Ciptakan rencana baru"