Pengguna:Aurora

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

bersamaan
wiki Dihargai untuk usaha anda oleh Didie dan Yosri pada 9 & 19 Jun 2006.
wiki Dihargai untuk perkhidmatan lama yang tekal dan cemerlang oleh PM Poon pada 19 Jul 2006.
wiki Dihargai untuk usaha pertolongan anda terhadap kerja-kerja terjemahan saya oleh Edmund The King of The Woods! pada 14:40, 15 November 2007 (UTC).
wiki Dihargai untuk perkhidmatan yang cemerlang oleh Pengguna:Kulim pada 12:08, 13 Disember 2007 (UTC).
wiki Dihargai untuk perkhidmatan cemerlang oleh Ag Abd Muizz pada 22 Disember 2007.
wiki Dihargai untuk usaha emas oleh Mulia Maju pada 22 Disember 2007.
Pengguna ini merupakan seorang birokrat bagi Wikipedia Bahasa Melayu(kenal pasti)
Pengguna ini ialah seorang penyelia bagi Wikipedia Bahasa Melayu. (kenal pasti)
Pengguna ini adalah seorang koresponden hal semasa bagi Wikipedia Bahasa Melayu.
wiki Dihargai untuk usaha yang berterusan oleh Pengguna:Jufert pada 7 Februari 2011.

Salam perkenalan. Saya rakyat Malaysia telah merujuk Wikipedia (versi Bahasa Inggeris) sejak tahun 2002. Walau bagaimanapun, saya cuma mula menyunting pada pertengahan tahun 2004. Jadi, jika anda ada sebarang tips atau teguran, sila masukkan ke dalam bahagian "Perbincangan".

Antara tujuan saya menyumbang ke Wikipedia versi Bahasa Melayu adalah untuk:

  1. Memperkukuh Bahasa Melayu saya sendiri.
  2. Menambah koleksi rujukan Bahasa Melayu yang berkualiti di Internet, dalam usaha memartabatkan Bahasa Melayu sebagai bahasa ilmu.
  3. Menggalakkan rujukan kandungan terbuka di Internet.

Semoga ensiklopedia ini dapat memberi manfaat kepada semua dan semoga usaha ini diberkatiNya.

...Aurora...

Peralatan

Anugerah

Terima kasih Aurora kerana menyumbang di Wikipedia Bahasa Melayu dan teruskan perjuangan anda untuk memajukan Wikipedia Bahasa Melayu ini. Tahniah !!! - Didie 05:13, 9 Jun 2006 (UTC)


Saya amat bangga dengan sumbangan anda di Wikipedia Bahasa Melayu. Tahniah kerana begitu aktif. Yosri 11:55, 19 Jun 2006 (UTC)


Anugerah Barnstar
Dihargai untuk usaha anda menyelia dengan mengemas kini rencana, menghapuskan vandalisme dan aktif di Wikipedia Bahasa Melayu oleh <*)))>< Mr Ikan (bincang) 08:37, 1 Mac 2009 (UTC).

You have really been doing a lot to cleanup. It is a pleasure to check out unused files (unused non-free files), uncategorized files (files without a license), the deletion category etc. Sure there is still files to work on but the list gets shorter and shorter and you do not just choose the easy solotion to look away or click delete, delete, delete without checking if that is the best solution ...

I think your work should be awarded and therefore give you a nice cookie :-) --MGA73 (bincang) 06:45, 28 Oktober 2011 (UTC)

Bintang Penghargaan Penyelia
Sebagai penghargaan untuk anda kerana telah lama berkhidmat sebagai penyelia di Wikipedia Bahasa Melayu. Anda juga banyak membantu menjawab pertanyaan saya selama ini. Terima kasih! :) — пz scόυт ʙᴀɴᴛᴜᴀɴ? 12:15, 8 Februari 2013 (UTC)
Bintang Penghargaan Kerja Keras
Anda layak menerimanya kerana bersusah payar mentadbir WBM serta menggabungkan rencana yang mempunyai tajuk yang hampir sama --Aplikasi (Bincang) 08:31, 6 Mac 2013 (UTC)
Bintang Penghargaan Petunjuk
Terima kasih kerana telah memberi panduan, nasihat dan saranan kepada saya selama ini. Irfanshaharuddin (bincang) 05:58, 20 Mac 2013 (UTC)
Ini adalah laman pengguna Wikipedia.

Jika anda mendapati laman ini pada mana-mana tapak selain dari Wikipedia, anda sedang melihat cermin laman. Berhati-hati bahawa yang laman ini mungkin bukan yang terkini, dan pengguna asal laman ini mungkin tidak mempunyai hubungan peribadi dengan mana-mana tapak selain dari Wikipedia sendiri. Laman asal terletak di http://ms.wikipedia.org/wiki/Pengguna:Aurora.

Wikimedia Foundation
Wikimedia Foundation