Pengguna:26 Ramadan/Kotak pasir

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Pengurus Kotak Pasir

Tempat untuk membantu anda menguruskan hasil kerja anda



Pengurus Kotak Pasir merupakan satu set alatan untuk membantu anda mengurus rencana draf dan halaman-halaman lain di ruang peribadi pengguna anda. Ia juga termasuklah ruang untuk menyimpan senarai tugas, penanda buku dan senarai alatan anda. Anda boleh menyesuaikan Pengurus ini untuk menambah ciri dan bahagian baru. Apabila dicipta, anda boleh mencapai dengan mengklik pautan kotak pasir di bahagian atas laman.

  • Cipta draf baru: Taipkan nama draf ke dalam kotak di bawah dan klik 'Cipta laman'. Anda boleh melihat kesemua draf anda dengan menekan tajuk (contoh: 'Rencana').
  • Mengurus draf sedia ada anda: Klik pada 'Untuk diisih' dan alihkan draf anda ke subfolder yang betul (contoh: 'Pengguna:26 Ramadan/Kotak pasir/Rencana'). Anda boleh memadam laman yang dilencongkan dengan menambah templat {{db-u1}}.
  • Arkib: Jika anda ingin menyimpan draf selepas anda selesai dengannya, anda boleh melencongkan laman itu kepada laman arkib peribadi anda. Kemudian, padam laman yang dilencongkan dengan menambah templat {{db-u1}}.
  • Peribadikan: Jika anda telah mencipta pengurus kotak pasir anda sendiri, anda boleh menambah halaman draf baru, atau mengubah halaman sedia ada, atau memberi komen/catatan.

Klik di sini untuk mencipta Pengurus Kotak Pasir



Draf



Senarai tugas



  1. Isih kesemua draf ke dalam bahagian yang betul
  2. Terbitkan beberapa rencana draf yang telah selesai



Penanda buku



  • Tambah penanda buku anda di sini



Alatan



Alatan dan gajet di sini



Projek Wikimedia



Commons Wikidata Komuniti Wikimedia Phabricator Incubator MediaWiki



Laman utama