Pengguna:CyberTroopers/Arkib/2018/Ogos-Oktober

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Tinggal[sunting | sunting sumber]

Saya bekerja di ibu negara. Yosri (bincang) 11:26, 17 September 2018 (UTC)

Jika anda mahu cuba cabut penyelia saya, silakan. Yosri (bincang) 16:10, 28 September 2018 (UTC)
Jangan risau saya bukanlah seorang yang suka bertindak sesuka hati dan ego. Saya harap anda tidak berkecil hati dan menjalankan tugas sebagai penyelia dengan penuh tanggungjawab.
إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ "Sesungguhnya kaum mukminin itu adalah bersaudara.” (QS.Al-Hujurat:10)
CyberTroopers ❯❯❯
Seperti yang saya katakan, jika anda mahu cuba cabut penyelia saya, silakan. Yosri (bincang) 16:51, 28 September 2018 (UTC)

Perihal: Cipta Rencana[sunting | sunting sumber]

Salam kembali! Saya ingin berterus-terang bahawa saya sedar bahawa terjemahan mesin jelasnya bukan versi yang mutakhir; saya masih akan menyunting lagi untuk menambah jadual, kotak-kotak info serta pembetulan ralat ejaan yang tidak dimasukkan sekali sewaktu penterjemahan automatik...usah risau! Harap maklum. :)

--Anumengelamun (bincang) 17:32, 1 Oktober 2018 (UTC)

Harapnya begitulah. Terima kasih di atas tindakan susulan anda nanti ;). Sekiranya anda memerlukan apa-apa bantuan, jangan segan-silu untuk menyatakannya kepada saya. Dibalas CyberTroopers ❯❯❯

Umum[sunting | sunting sumber]

Saya mencadangkan supaya WP:Bulan Asia Wikipedia dilencongkan ke Wikipedia:Bulan Asia Wikipedia dan Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2018 dilencongkan ke Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2017, kerana kedua-duanya bertindih dengan rencana sedia ada. Terima kasih. Fandi89 (bincang) 07:08, 6 Oktober 2018 (UTC)

WP:Bulan Asia Wikipedia adalah bagi Bulan Asia Wikipedia 2018 manakala Wikipedia: Bulan Asia Wikipedia adalah penganjuran pada 2016. Saya akan menukar nama laman tersebut. Soal Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2018, saya akan merge kedua-dua laman ini. Terima kasih saudara Fandi89. CyberTroopers ❯❯❯

Bolehkah awak beritahu Xymmax untuk unblock saya di English Wikipedia? Terima Kasih. Ник Аҳмад Ридҳўан (bincang) 17:21, 25 Disember 2018 (UTC)

😞 Ник Аҳмад Ридҳўан (bincang) 21:14, 26 Disember 2018 (UTC)
ridhwan20006@gmail.com Ник Аҳмад Ридҳўан (bincang) 13:31, 27 Disember 2018 (UTC)

Templat Tunas[sunting | sunting sumber]

Untuk makluman, templat {{Tunas}} sepatutnya diletakkan di bawah rencana yang sedikit kandungannya dan bukannya di atas rencana.–Fandi89 (bincang) 02:07, 9 Oktober 2018 (UTC)

Terima kasih saudara. CyberTroopers ❯❯❯

Wikipedia translation of the week: 2018-43[sunting | sunting sumber]

Tajuk drama dan telefilem[sunting | sunting sumber]

Saya perhatikan yang awak buat rencana drama dan telefilem baru hari ini. Saya rasa akhiran "(drama)" ataupun "(telefilem)" tidak perlu diletakkan pada hujung tajuk drama dan telefilem kerana "tiada rencana lain di Wikipedia dengan tajuk sama", kecuali jika rencana drama/telefilem tersebut mempunyai francais dengan judul yang sama bagi membezakannya. Sila tinggalkan pesanan anda di laman perbincangan saya jika anda ada sebarang pertanyaan. Terima kasih.—Fandi89 (bincang) 02:29, 27 Oktober 2018 (UTC) ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────@Fandi89: Saya merasakan perkara ini perlu (bukan kewajipan). Memang artikel dengan nama sama tiada untuk sekarang tetapi mungkin ada nanti. Contohnya rencana berkenaan Tanah Kubur (drama). Sekiranya tidak diletakkan "telefilem", ia akan menggangu proses penghasilan rencana berkenaan tanah kubur (mungkin berkenaan tanah kubur yang digunakan dll hahaha). Jadi saya fikir elok untuk diletakkan tajuk jenis artikel tersebut bagi membezakan artikel-artikel tersebut supaya tidak keliru. CyberTroopers ❯❯❯

Wikipedia translation of the week: 2018-44[sunting | sunting sumber]