Perbincangan:Bahasa Arab Mesopotamia Utara

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Iraq Rencana Bahasa Arab Mesopotamia Utara ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Iraq. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Iraq. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
B Rencana ini telah digolongkan dalam Kelas B pada skala kualiti.
Tinggi Rencana ini telah didapati berkepentingan Tinggi pada skala kepentingan.


Syria Rencana Bahasa Arab Mesopotamia Utara ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Syria. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Syria. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
B Rencana ini telah digolongkan dalam Kelas B pada skala kualiti.
Tinggi Rencana ini telah didapati berkepentingan Tinggi pada skala kepentingan.
Rencana ini adalah sebahagian daripada WikiProjek Iran. Projek ini bertujuan untuk menyelaraskan kerja-kerja bagi meningkatkan mutu rencana-rencana berkaitan Iran dan negara-negara serumpunnya. Bantuan anda dalam menyunting rencana ini amatlah dihargai. Anda juga dijemput untuk menilai rencana-rencana yang dikelaskan dari baik hingga ke tahap 1.0.
B Rencana ini telah dinilai dan dikelaskan sebagai kelas B di skala kualiti.
}}}
WikiProjek Turki Rencana ini adalah di dalam lingkupan WikiProjek Turki, yang bertujuan untuk memperbaikikan liputan Turki Wikipedia -topik berkenaan. Sila lawat laman penyumbang kalau anda ingin melibatkan diri. Selamat menerbit!
B Rencana ini telah diperingkat sebagai B-Class pada projek skala kualiti.
{{{penting- ???  Rencana ini telah diperingkat sebagai penting-Tinggi di skala penting projek.
edit · history · watch · refresh To-do list for Bahasa Arab Mesopotamia Utara:

Tiada tugas senarai untuk dilakukan; anda boleh membantu kami memperbaikikan rencana dalam kategori sama