Perbincangan pengguna:113.210.190.70

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Selamat datang![sunting sumber]

Helo, dan selamat datang ke Wikipedia!

Seseorang yang menggunakan alamat IP ini, 113.210.190.70, telah membuat suntingan kepada Dia (drama) yang tidak mematuhi dasar kami dan oleh itu telah diundurkan. Untuk maklumat lanjut mengenai perkara ini, lihat polisi Wikipedia terhadap laku musnah dan had penambahan yang diterima sahaja. Jika anda lebih suka untuk bereksperimen dengan sintaks, sila berbuat demikian di kotak pasir dan bukannya dalam rencana. Jika anda tidak melakukan ini, anda boleh mempertimbangkan membuka sebuah akaun untuk mengelakkan kekeliruan dengan penyunting lain.

Anda tidak perlu log masuk untuk membaca atau mengedit halaman di Wikipedia, tetapi mewujudkan akaun adalah cepat, percuma, tidak memerlukan maklumat peribadi, dan mempunyai banyak manfaat. Tanpa nama pengguna, alamat IP anda akan digunakan untuk mengenal pasti anda.

Berikut adalah beberapa halaman bagi penyunting baharu:

Tolong tandatangan pada laman perbincangan dengan menggunakan empat tidle (~~~~); ini akan secara automatik menghasilkan nama dan tanda waktu. Jika anda memerlukan bantuan, lihat Wikipedia:Soalan, bertanya kepada saya pada laman perbincangan saya, atau letakkan {{tolongsaya}} di laman perbincangan anda dan seseorang yang akan muncul tidak lama untuk menjawab soalan anda.

Sekali lagi, selamat datang! SNN95 Talk to me, beybeh! 12:42, 8 Januari 2020 (UTC)[balas]