Perbincangan pengguna:43.252.234.242

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Terima kasih kerana mencuba Wikipedia. Percubaan anda berjaya dan telah diundurkan atau dihapuskan. Sila gunakan kotak pasir untuk sebarang percubaan yang anda kehendaki. Selain itu, anda boleh melihat laman pengenalan untuk mempelajari lebih lanjut bagaimana anda boleh menyumbang di ensiklopedia ini.


Thank you for editing in Wikipedia. Your edit has been successful and has been reverted or deleted. Please use the sandbox for test edits. You can also read the introduction page to learn about how you can contribute to this encyclopedia. Zamwan (bincang) 14:14, 29 Julai 2016 (UTC)[balas]

January 2019[sunting sumber]

Stop icon with clock
Pengguna tanpa nama dari alamat IP ini telah disekat sementara daripada menyunting kerana penyalahgunaan keistimewaan menyunting, seperti yang dilakukan pada Sasterawan Negara Malaysia. Jika anda mempunyai nama pengguna Wikipedia berdaftar, anda boleh log masuk dan sambung menyunting. Jika tidak, sebaik sahaja sekatan telah tamat tempoh, anda dialu-alukan untuk melakukan sumbangan yang bermanafaat. Keupayaan anda untuk menyunting laman perbincangan anda juga telah dibatalkan. Jika anda rasa ada sebab-sebab yang baik mengapa anda perlu dinyahsekat, anda perlu membaca panduan untuk rayuan sekatan, kemudian hubungi pentadbir dengan mengemukakan permintaan kepada penyelia yang bertugas.  CyberTroopers ( بينچڠ/سومبڠن) 09:27, 17 Januari 2019 (UTC)[balas]

May 2019[sunting sumber]

Sila berhenti daripada melakukan sebarang suntingan tidak bermakna pada Wikipedia, seperti yang anda lakukan pada PewDiePie. Suntingan anda lebih kelihatan seperti vandalisme dan telah dibalikkan atau dibuang. Jika anda ingin melakukan uji kaji, sila gunakan kotak pasir. Terima kasih.


Please refrain from making unconstructive edits to Wikipedia, as you did at PewDiePie. Your edits appear to constitute vandalism and have been reverted or removed. If you would like to experiment, please use the sandbox. Thank you.

- CyberTroopers  bincang/sumbangan 13:04, 2 Mei 2019 (UTC)[balas]
Jika ini ialah alamat IP kongsi, dan anda tidak membuat suntingan-suntingan berkenaan, pertimbangkan mencipta sebuah akaun supaya anda dapat mengelak pemberitahuan yang tidak berkaitan lain kali.