Perbincangan pengguna:Benign

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Selamat datang di Wikipedia Melayu!

Berikut merupakan beberapa pautan yang dapat Anda layari jika masih baru di Wikipedia:

Lihat juga tutorial Wikipedia.

Untuk menandatangani sebuah pesan pada halaman perbualan, seperti halaman ini, letakkan ~~~~ (empat kali tanda gelombang). Semoga Anda menikmati kunjungan Anda di Wikipedia Melayu. Salam!  — PM Poon 12:13, 28 Mei 2006 (UTC)[balas]

Rencana Infinatez[sunting sumber]

Hai Benign, rencana Infinatez anda mungkin merupakan rencana kumpulan muzik yang terbaik dalam portal ini dari segi kesempurnaan fakta dan mutunya. Portal ini mengandungi terlalu banyak rencana stub Kumpulan muzik Malaysia yang hanya mengandungi beberapa ayat. Bolehkah anda mencapai halaman dan tengok mana-mana satu rencana yang anda dapat membantu mengembangkan?

Saya telah mengubahsuaikan rencana anda mengikut gaya penulisan Wikipedia. Anda boleh melihat perubahan yang saya telah buat daripada halaman sejarahnya. Halaman ini biasa dicapai melalui menekan teb "sejarah" disebelah kanan teb "sunting" dalam rencana yang berkaitan.

Saya juga berharap anda akan memulakan sebuah ayat dengan huruf besar supaya rencana anda adalah 100% piawai, hehehe. Yang lain tidak begitu penting. — PM Poon 21:07, 28 Mei 2006 (UTC)[balas]

terima kasih. Infinatez adalah kumpulan vokal harmoni saya sendiri lantaran tidak hairan dengan kelengkapan maklumat yang mampu saya beri.

saya akan cuba untuk memberi informasi dan memulakan laman laman baru untuk kumpulan kumpulan RnB malaysia yang lain.