Perbincangan pengguna:Budak Muda

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Everything is okay!

Perbincangan:Tuan Azam Haikal Bin Tuan Azlan[sunting sumber]

Salam Wikipedia, Laman Tuan Azam Haikal Bin Tuan Azlan ini telah saya hapuskan (menurut kelayakan saya sebagai penyelia dan menuruti dasar Wikipedia:Kriteria untuk penghapusan segera. Tetapi kemudian anda menciptakan lagi kerana anda bersangka...(Halaman ini adalah kepunyaan pribadi saya, anda tidak boleh menhapuskan halaman saya! Kerana ini adalah hak kepunyaan saya, ini tentang matlamat, impian dan destinasi yang inginku tuju, sila ambil perhatian! ) --Budak Muda 08:03, 13 April 2016 (UTC)

Sekali lagi ditegaskan Jikalaupun halaman ini penting untuk anda, halaman ini tidak memenuhi kelayakan am disini,disini,disini,disini,disini dan disini. Sekirannya anda dapat menambah baik halaman ini dengan memenuhi kelayakan am tersebut, barulah rencana ini dapat dikekalkan. Perbincangan ini dilakukan selaras dengan polisi Wikipedia disini,disini dan disini.

Sekiranya anda berminat mencipta halaman anda, sila gunakan halaman peribadi anda di sini: Pengguna:Budak Muda.

Harap maklum, WIKIPEDIA ENSIKLOPEDIA BEBAS BERTARAF DUNIA.--Smim90 (bincang) 14:31, 13 April 2016 (UTC)[balas]

Tolong pindahkan teks dari laman rencana Tuan Azam Haikal Bin Tuan Azlan ke laman pengguna anda[sunting sumber]

Salam sejahtera kepada Pengguna:Budak Muda,

Laman Tuan Azam Haikal Bin Tuan Azlan ini perlu dihapuskan sesuai dengan dasar Wikipedia:Kriteria untuk penghapusan segera. Ditegaskan Jikalaupun halaman ini penting untuk anda, halaman ini tidak memenuhi kelayakan am Wikipedia:Kelayakan,Wikipedia:Biografi orang hidup,Wikipedia:Pengesahan,Wikipedia:Wikipedia bukanlah,Wikipedia:Pandangan berkecuali dan Wikipedia:Memetik sumber. Sekirannya anda dapat menambah baik halaman ini dengan memenuhi kelayakan am tersebut, barulah rencana ini dapat dikekalkan. Perbincangan ini dilakukan selaras dengan polisi Wikipedia Wikipedia:Pemilikan rencana,Wikipedia:Sepersetujuan dan Wikipedia:Penyelesaian pertikaian.

Sekiranya anda berminat mencipta halaman anda, sila gunakan halaman peribadi anda di sini: Pengguna:Budak Muda. Sekiranya laman ini masih wujud 1 hari dari sekarang, saya tidak teragak-agak menggunakan kuasa saya seperti termaktub dalam dasar Wikipedia Wikipedia:Menghapuskan laman dan dasar Wikipedia:Kriteria untuk penghapusan segera membolehkan laman seperti ini dihapuskan serta merta. Sebarang halaman baru yang serupa dengannya pada masa hadapan juga saya boleh menghapuskannya tanpa notis.

Sekian untuk maklum. WIKIPEDIA ENSIKLOPEDIA TERBAIK

--Smim90 (bincang) 14:31, 13 April 2016 (UTC)[balas]

Rencana Juliana Evans[sunting sumber]

Jangan kosongkan halaman sekiranya anda tidak pasti apa yang anda lakukan. Zamwan (bincang) 04:40, 11 Februari 2017 (UTC)[balas]

Perlencongan yang tidak sepatutnya[sunting sumber]

Jangan menggunakan pelencongan tidak sewajarnya. Anda telah disekat untuk melencong semula ke laman itu. ruang nama Wikipedia hanyalah untuk projek-projek berkaitan Wikipedia sahaja, bukan digunakan untuk laman pengguna. SNN95 04:54, 11 Februari 2017 (UTC)[balas]

Unused file(s)[sunting sumber]

Hi! You have uploaded one or more files that is not in use. You can see all unused files in Kategori:Wikipedia orphaned files and there is a link you can click to see who uploaded the files (just search for your own name).

You can help by checking if the files are still useful. If yes add it to an article and remove the template {{Orphan file}}.

If it is no longer useful then nominate for deletion.

If the file is free it could be copied to Commons. If you need help you are welcome to ask Pengguna:MGA73. --MGA73bot (bincang) 11:05, 14 Mei 2020 (UTC)[balas]