Perbincangan pengguna:Kakikanan1021

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

April 2022[sunting sumber]

Stop icon with clock
Anda telah disekat dari penyuntingan bagi tempoh 31 hours kerana mempromosi atau publisiti diri sendiri kerana konflik kepentingan yang bercanggahan dengan tatatertib kelayakan. Sebaik sahaja sekatan telah tamat tempoh, anda dialu-alukan untuk melakukan sumbangan yang bermanfaat. Jika anda rasa ada sebab-sebab yang baik mengapa anda perlu dinyahsekat, anda boleh merayu menyahsekat dengan menambah teks berikut di bawah notis ini: {{unblock|reason=Sebab anda di sini ~~~~}}. Walau bagaimanapun, anda perlu membaca panduan untuk rayuan sekatan terlebih dahulu.  PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 10:33, 15 April 2022 (UTC)[balas]

Orologio blu.svg
Pengguna yang disekat ini bertanyakan tentang penyekatannya disemak semula:

Kakikanan1021 (log sekatansekatan aktifsekatan globalauto sekatansumbangansumbangan yang dihapuskanlog penapislog penciptaanubah tetapan sekatannyahsekatperiksa pengguna (log))


Sebab permohonan:

Sebab saya hanya menyempurnakan tulisan Kakikanan1021 (bincang) 10:35, 15 April 2022 (UTC)[balas]

Catatan:

  • Dalam sesetengah kes, anda mungkin sebenarnya tidak disekat, atau penyekatan anda telah tamat tempoh. Sila semak senarai sekatan aktif. Jika tiada sekatan disenaraikan, maka anda telah diauto sekat oleh sistem antilaku musnah automatik. Sila nyatakan permintaan ini dan ikuti arahan sebaliknya untuk perhatian segera oleh pentadbir.
  • Sila baca panduan untuk rayuan daripada sekatan bagi memastikan permintaan nyahsekat anda akan membantu kes anda. Anda boleh menukar permintaan anda pada bila-bila masa.

Jemputan 100hariwiki[sunting sumber]

Jemputan #100hariwiki

Hai NAMA PESERTA! Kumpulan Komuniti Pengguna Wikimedia Malaysia mengalu-alukan penyertaan anda dalam pertandingan ini. Anda dijemput untuk mengikuti cabaran #100hariwiki.

Cipta rencana baru setiap hari selama 100 hari berturut-turut dari 15 Januari 2023 hingga 25 April 2023 dan menangi biasiswa perjalanan penuh ke persidangan antarabangsa Wikimania 2023 di Singapura!

Wikipediawan yang berjaya melengkapkan cabaran akan mendapat beg cenderamata daripada Kumpulan Komuniti Pengguna Wikimedia Malaysia!

Daftar sekarang! Hantar rencana Maklumat lanjut

Selamat berjaya! Ikhlas daripada saya, NAMA ANDA